Čičak i osjećaji

Učenici 4.c razreda Područne škole Kozjak, zajedno s učiteljicom Majom Baran uspješno su započeli rad na projektu Naša mala knjižnica. Sadržaj i čitanje ove slikovnice povezali smo sa satom razrednika i projektom Abeceda prevencije – Osnovni osjećaji. Učenici su razgovarali o osjećajima te ih prepoznavali. Poslužili su se igrama pantomime – dok jedan učenik glumi neki osjećaj, ostali učenici trebaju prepoznati o kojem je osjećaju riječ. Ta ih je aktivnost zabavila i uputila na ozbiljnija razmišljanja o emocijama.

Nakon toga, upoznali su sadržaj zanimljive i poučne knjige “Na čičak” autorice Evi Gerokosta. Razgovarali su o tome jesu li oni kada osjetili strah te kako se nose s tim osjećajem – što čine kako bi ga prevladali? Razgovarali su o ulozi obuće u bajkama, povezujući priču s poznatim naslovima i s zanimanjem postolar te se također prisjetili lektire iz 3. razreda, Čudnovate zgode Šergta Hlapića autorice Ivane Brlić Mažuranić. Također su obojali oblačiće s osjećajima onim bojama koje su im se činile prikladne. Prezentirali su svoje obojane oblačiće i iznosili zašto su ih obojali tom bojom. Izradili su plakat o zanimanju postolar.

Učenici su posjetili Dječji vrtić “Mali princ” te su vrtićkim prijateljima pročitali spomenutu slikovnicu i porazgovarali s njima o osjećajima, strahu, vezanju vezica.  Zajedno su promatrali ilustracije i primjećivali razne oblike koji se nalaze u ilustraciji, crte i boje. Aktivnosti su bile kreativne, raznolike i edukativne, a cilj je bio potaknuti djecu na razmišljanje, izražavanje osjećaja kao i potaknuti ih na čitanje.

Nakon blagdana željno iščekujemo čitanje novih NMK naslova,a ideje za razne aktivnosti već smo počeli zapisivati!