Čičak, postolari i vezice za cipele

Učenici 1.a i 1.c razreda Osnovne škole Siniše Glavaševića iz Vukovara uspješno su započeli rad na projektu Naša mala knjižnica. Pod vodstvom učiteljica Jasne Panza i Danijele Drače Jonjić, uz podršku knjižničarke Biljane Krnjajić krenuli su u čitateljske avanture uz mnoštvo kreativnih, interaktivnih i edukativnih aktivnosti.

Na samom početku, učenici su razgovarali o strahovima. Tema je izazvala zanimljive rasprave u kojima su djeca dijelila što ih plaši i kako se osjećaju u takvim situacijama. Pod vodstvom svojih učiteljica, istraživali su načine kako prebroditi te strahove i pronaći snagu u sebi. Aktivnost pod nazivom “Drvosječa”, koja je spoj igre i praktičnog učenja, pokazala se kao sjajan alat za osnaživanje djece i jačanje njihova samopouzdanja.

Nakon što su otvorili temu strahova, učenici su uronili u svijet knjige Na čičak autorice Evi Gerokosta. Priča o dječaku koji se suočava s izazovima poput vezivanja vezica postala je izvrsna polazna točka za raspravu o praktičnim vještinama i osobnom razvoju. Učenici su s velikim zanimanjem proučavali priču, a razgovor se povezao s temom obuće u bajkama. Prisjećali su se poznatih priča poput Postolara i patuljaka, što ih je inspiriralo na razmišljanje o simbolici i važnosti cipela u književnosti. Posebnu pažnju privukao je  Kamishibai – tradicionalni japanski način pričanja priča. Kroz ovu metodu, bajka Postolar i patuljci zaživjela je na nov i uzbudljiv način.

Jedna od najzanimljivijih aktivnosti bila je praktična radionica vezivanja vezica. Učenici su uz pomoć svojih učiteljica vježbali ovu važnu vještinu, koja je za mnoge od njih bila pravi izazov. Osim što su se zabavili, djeca su stekla korisnu vještinu koja im može koristiti u svakodnevnom životu.

Učenici su s oduševljenjem sudjelovali u svim zadacima, pokazujući maštu, kreativnost i spremnost na učenje. Prvi koraci u projektu Naša mala knjižnica obilježeni su smijehom, zajedništvom i osjećajem postignuća, a svi sudionici već se raduju novim izazovima i knjigama koje ih čekaju.