Slučajevi Macana Detektiva

Lucija Jakovljev

OŠ Malešnica

Otok Lošinj

Vidjela sam dupine i išli smo u Lubenice na otoku Cresu. Išli smo u muzej ovčarstva i kupili smo puno suvenira. Gledali smo kroz teleskop i vidjela sam jedan prekrasan otok. Išli smo u šetnju po Nerezinama i išli smo u restoran koji se zove Ridimutak i tamo se isto može plivati i tamo imaju super igralište i jednom smo do tamo došli sa daskom za veslanje.

Petra Mandić, 2.b

Moje putovanje

Svako ljeto putujemo u Imotski. Na putu vidim šume i lijepa brda.

Usput stanemo na Plitvičkim jezerima koja imaju lijepe slapove. Put do Imotskog traje dugo pa stignemo kasno u noć. Kad sam tamo kupam se u Modrom jezeru, a ima i Crveno jezero.

Idem na more i sretan sam uvijek!

Filip Milardović, 2.b

Medina koliba

Jednog kišnog dana smo krenuli u Medinu kolibu. Medina koliba je drvena kuća u planinama. Nalazi se u Gorskom Kotaru. Po putu smo se družili tako da smo brojali tunele. Kad smo došli tamo smjestili smo stvari. Šetali smo po šumi. Išli smo u špilju Lokvarku, jezero i kanjon. Pekli smo roštilj, puštali smo muziku i pjevali u kolibi. Bilo je jako lijepo i veselo.

Marko Pečenković, 2.b

OŠ Pirovac

OŠ Dragojle Jarnević, Karlovac

PUTOPIS – SPLIT

Moji roditelji su se odlučili da svako ljeto idemo u Split. Tamo sam se trebala voziti na brodu, ali nismo mogli. Vidjela sam puno riba i rakova. Bila sam u suvenirnici i vidjela sam suvenire.
Bila sam u zračnoj luci i tamo sam vidjela puno aviona. U apartmanu je bilo jako lijepo, a s balkona je pogled na plažu. Bilo je odlično i jedva čekam opet.

Tia Grbić, 3.a

PUTOPIS –DUBAI

Ja sam s obitelji prošle godine išla za rođendan u Dubai. Bili smo u velikim hotelima. Vidjela sam jako velike zgrade. Kupala sam se u velikim bazenima i jela u restoranima.
Bilo je jako lijepo i šteta što smo bili samo tri dana, ali kada sam se vratila došli su mi sestrična i bratići i tada sam jela sushi.

Tena Smiljanić, 3.a

PUTOPIS –LONDON

S roditeljima sam bila u Londonu prije tri godine. Vidjeli smo vjevericu, vozili smo se u autobusima na kat i sjedili smo gore na otvorenom. Čovjek mi je rekao (slučajni prolaznik) : „Sretan rođendan“! Vozila sam se u velikom krugu i vidjela sam cijeli London. Prošla sam pokraj Big Bena, a bila sam i u njemu. U tom trenutku su ga popravljali. Bila sam u zoološkom vrtu i vidjela razne životinje i flamingose.
Stajala sam pred dvorcem kraljice Elizabete.
Svaki doručak sam sjela slatko. Meni je bilo jako lijepo i htjela bih to ponoviti.

Jana Lukačić, 3.a

PUTOPIS- SAMOBOR

Prije tri godine, bila sam u Samoboru. Išli smo tata, mama,sestra, ujak, ujna, sestrične i ja. Sestrična i ja smo bile na rolama. Bili smo na jedan dan. Prije Samobora smo bili u parku Divlje vode i tamo smo vidjele paunove, bijelo lane, soba, a ljame su bile slobodne i mogle su ići gdje god žele. U Samoboru imaju najbolje kremšnite. Poslije kremšnita, sestrična i ja smo probale sladoled, „Plavi štrumf“, a poslije sladoleda, jezik nam je bio plav.
Nakon Samobora smo sestra i ja prespavale kod sestrične.

Korina Dujman, 3.a

OŠ Garešnica

OŠ Tar - Vabriga

OŠ dr. Vinka Žganca, Vratišinec

OŠ Ljudevita Modeca, Križevci

PUT DO  VODICA

Putujem na more u Dalmaciju. Na putu do Jadranskoga mora prolazimo pokraj mnogo naselja i gradova. Vidim zelene šume, pokošene livade, rijeke i planine.

Cesta ispred nas je duga i ne vidi joj se kraj. Odjednom je nastao mrak. Nalazimo se u tunelu Mala Kapela i malo me je strah. Prolazimo kroz još nekoliko većih i manjih tunela. Ispred nas je velika, siva planina Velebit kroz koju ide jako dug tunel Sveti Rok. Izlazimo iz tunela i u Dalmaciji smo. Vani je sunčano i toplije nego kod nas. Sve je puno kamenja i niskog drveća. S planine u nizini vidim rijeku koja vijuga kao zmija.

Napokon u daljini ugledam more plavo poput plavog neba. Do Vodica sam uživala, gledajući kroz prozor  automobile, more i jedrilice.

Lara  Lučki, 2.c razred

MOJ PUT NA MORE

Jedno rano jutro, mama, tata i ja krenuli smo na naše predivno more. Naše putovanje započeli smo starom cestom do mora, a ne auto-cestom jer smo htjeli vidjeti sve ljepote naše domovine.

Prvo što su mi roditelji pokazali je grad Karlovac koji leži na četiri rijeke Kupi, Korani, Mrežnici i Dobri. Kasnije dok smo se približavali Slunju bio sam zadivljen zelenom prirodom i rijekom. Vožnjom dalje ugledao sam najljepšu planinu Velebit koja me oduševljavala , ali i plašila svojom visinom. Spuštajući se s Velebita polako smo se spuštali prema moru. Kakav pogled! „More!!!“-uzviknuo sam.

Napokon sam ga ugledao. Stigli smo, a ja presretan odmah u vodu.

Igor Tačković, 2.c razred

MOJ PUT U MORAVSKE TOPLICE

Na putu iz Križevaca do Moravskih Toplica vozio sam se kroz  Prigorje, Hrvatsko zagorje, Međimurje  te dio Slovenije.

Do granice sa Slovenijom vidio sam mnogo lijepih kuća, zgrada, šuma, brežuljaka i vinograda. Prelazili smo i preko rijeke Drave. U Sloveniji su sela i gradovi slični kao kod nas, ali ipak malo uređeniji.U Moravskim Toplicama bili smo smješteni u maloj lijepoj kućici.

Uživao sam kupajući se u bazenima i uživao u ogromnom vodenom parku.

Damjan Jakopec, 2.c razred

PUTOVANJE DO OTOKA UGLJANA

Krenuo smo na put iz mog rodnog grada Križevaca sa svojim tatom. Putovao sam kroz mnoga sela, a veliki gradovi koje sam vidio bili su Zagreb, Karlovac i Gospić.

Bio sam jako uzbuđen. Najviše sam bio uzbuđen prolazeći kroz tunele Mala Kapela i Sveti Rok. Spustio sam se planinom Velebit i krenuo put otoka Ugljena. Tamo moji baka i djed imaju svoju vikendicu. Otok Ugljan ima mnogo zelenog drveća i prekrasnih plaža. Uvijek se divim malim i velikim kamenim kućama.

Stigao sam! Sada uživancija cijelo ljeto!

Dominik  Frbežar, 2.c razred

ODLAZAK U AUSTRIJU

S mamom, tatom i mlađim bratom putovao sam u Austriju u grad Feldkirch.

Bilo je jako lijepo, zanimljivo i čudno. Svidjelo mi se što stanari, zgrade i neboderi imaju podzemna parkirna mjesta i garaže. Stvarno ne znam Austrijanca koji loše kuha. Svi u Austriji dobro kuhaju špagete i palačinke. Jednom prilikom putovao sam iz  Austrije u Švicarsku. Tamo ima mnogo malih kućica i jako finih čokolada.

Baš mi je bilo lijepo!

Jakov Sokolić, 2.c razred

NIN

Prošle godine ljetovala sam s roditeljima na otoku Viru. Jedne smo večeri posjetili gradić Nin.

On je jedan od najstarijih gradova. Smješten je na obali Jadranskog mora. Prošetala sam gradom koji je okružen bedemima. Slikala sam se pokraj ostatataka najvećeg hrama na Jadranu. Posjetila sam najstariju crkvicu, crkvu Svetog Križa poznatu i kao „najmanju katedralu na svijetu“. Vidjela sam i zdenac kneza Višeslava. Primila sam nožni prst Grgura Ninskog kako bi mi ispunio želju koju sam zamislila.

Jako mi se svidio ovaj maleni i stari grad.

Lucija  Rabadžija, 2.c razred

TVRĐAVA  STARI GRAD  VARAŽDIN

Doputovala sam s roditeljima u meni najljepši grad Varaždin.

Posjetili smo prekrasnu tvrđavu Stari grad Varaždin. Nalazi se u centru grada Varaždina. Na ulazu u tvrđavu je stari, drveni viseći most koji mi je bio baš poseban. Oko dvorca nalazi se veliki park i šetnica. Tvrđava je velika i bijela s puno kula. Šetala sam i uživala u okolišu .

Obišli smo i sam grad, ali tvrđava mi je ostala u najljepšem sjećanju.

Ena  Lacković, 2.c razred

MOJE PUTOVANJE U ŠIBENIK

Prije dvije godine moja obitelj i ja odlučili smo ljetovati u gradu Šibeniku. Vozili smo se autom. Usput smo stajali na odmaralištima koja su imala igrališta gdje smo sestra i ja uživale.

Nakon nekoliko sati vožnje pokraj livada, šuma, rijeka i planina stigli smo u prekrasan Šibenik. Šibenik je Krešimirov grad. Posjetili smo katedralu sv. Jakova i tvrđavu sv. Mihovila. Brodom smo išli na izlet u Nacionalni park Kornati. Vožnja brodom bila je baš uzbudljiva!

Nadam se da ćemo i ove godine posjetiti neki primorski grad i njegove ljepote.

Nera  Zidarić. 2.c razred

RIM

Moj put u Rim počeo je putovanjem vlakom iz Toskane. Bilo je jako vruće i bilo je puno ljudi. Posjetila sam Koloseum i hodala po staroj rimskoj cesti. Vozila sam se i tramvajem. Prenoćili smo u jednom stanu. Posjetila sam crkvu Svetog Petra koja je najveća na svijetu.

Renata Balen, 2. C

• 1 žličica dugine boje
  •  20 g čokoladnih mrvica
  •  3 čašice radosti

PRIPREMA: Čokoladu rastopiti, te u nju dodati višnje i 1 žličicu  duginih boja. Tijekom pripreme postupno dodavati 4 velika osmijeha. Zatim staviti na hlađenje. Kada se kolač ohladi, posipati ga čokoladnim mrvicama i preliti čašicama radosti.                          DOBAR TEK!

Sara  Leskovar, 2.c razred

• 50 g veselja
  • 20 g šarenih mrvica
  • 10 g zlatnog praha

PRIPREMA: Čokoladu i šećer rastopiti. Dodati žele bombone, mnogo sreće  i s mnogo ljubavi dobro promiješati. Smjesu sipati u neobične male kalupe i staviti na hlađenje. Nakon par sati kolačiće posipati šarenim mrvicama, ukrasiti ostacima žele bombona i dodati zlatnog praha. Na kraju začiniti s mnogo sreće.

Paula Blažinčić Pisačić, 2.c razred

OŠ Hodošan

OŠ Podmurvice, Rijeka

OŠ Josip Kozarac, Soljani

OŠ Donja Stubica

Gradska knjižnica i čitaonica Ogulin

PLASGAZ

U Plasgazu gradu sve je pomalo gumeno. Auti su od plastelina. Svi ljudi gaze po lokvama i stalno se igraju s plastelinom. Umjesto bojica koriste plastelin pa s njime bojaju tako da ga lijepe po papiru. Kuće, zgrade i restorani su od plastelina, a kad padne kiša sve uništi. Moraju sve graditi ispočetka. Omiljeno piće im je otopljeni plastelin, a omiljena hrana pizza od plastelina. Volim grad Plasgaz jer je jako mekan poput jastuka.

Mila Salopek, 2.r.

GRAD SUŠI

Putovao sam u grad Suši. U tom gradu sve što sam vidio bilo je od sušija. Ljudi su bili građeni od riže. Uz pomoć ruku su hodali, a nogama jeli. Auti su proizvodili zvukove mljackanja. Škole i kuće su smještene na vodi. Djeca u školama uče jesti suši. Pišu krivim slovima. Knjige mirišu na suši. Kada govore, riječi izgovaraju naopako. Mjesec izlazi po danu, a sunce po noći. U gradu Sušiju sve je neobično.

Fran Lipošćak, 2.r.

KRUG

Bio sam u gradu koji se zove Krug. Kad sam došao u taj grad, sve je bilo okruglog oblika. Bio sam začuđen. Šetao sam i šetao i sreo okruglog čovjeka. Odjeća na njemu bila je okruglih oblika. Kuće su bile okrugle s okruglim prozorima. U restoranima posluživali su okrugla jela na okruglim tanjurima i s okruglim priborom za jelo. Djeca su se igrala na okruglim igralištima. I škola je bila okrugla. Učenici su sjedili za okruglim stolovima i pisali u okrugle bilježnice. Posjet gradu Krugu ostat će mi u sjećanju.

Zvonimir Vojvodić, 2.r.

KOCKO GRAD

Išao sam u grad koji se zove Kocko grad. U tom gradu auti su bili kockasti. Ljudi su izgledali poput velikih kocki. Nogomet se igrao kockastom loptom, a gol je bio u izgledu kocke. Sve zgrade, škole i kuće su bile kockaste. Oblaci su bili kockasti. Sunce je izgledalo poput ogromne žute kocke. To je to od ovog putovanja.

Gabrijel Pavličić, 2.r.

PUT U ZAGREB

Putovala sam u grad Zagreb. Kad sam došla, dočekala me gužva velikog broja ljudi. Oko mene prolazili su tramvaji. Krajičkom oka zapazila sam svoju tetu, tetka i sestričnu Zaru. Prošetali smo gradom. Zagreb je prepun prelijepih parkova, trgova i crkava. Najljepša mi je bila katedrala. Jako je visoka i prekrasno uređena. Posjetili smo Zoološki vrt u Maksimiru. Obožavam gledati životinje. Bio je sunčan dan. Krenuli smo prema jednom restoranu i ručali. Jelo je bilo jako ukusno. Vratili smo se u stan. Spremili smo se za spavanje. Ujutro smo otputovali kući. Put u Zagreb ostao mi je u lijepom sjećanju.

Franka Puškarić, 2.r.

SNJEŽNI GRAD

Probudila sam se i krenula u Snježni grad. Grad je bio jako hladan. Sve što se moglo vidjeti u tom gradu je bilo napravljeno od snijega. Ljudi su izgledali kao polarni medvjedi. Životinje i biljke su bile vodene i izgledale poput mraza. Sva živa bića u tom gradu pila su vodu i jela snijeg. Prevladavala je snježna bijela boja. Stvarala je osjećaj hladnoće. Često je prhao snijeg i gomilao se na ulicama. Bio je to pravi zimski grad.

Emili Miloš, 2.r.

PLAVI GRAD

Putovao sam u plavi grad. Zgrade i kuće su bile plave boje. Ljudi su bili obučeni u plavu odjeću. Čak im je i koža bila plava. Omiljena hrana bila im je plava piletina. Pili su plavu coca-colu. Igrali su igru koja se zvala plava igra. Slapovi pokraj grada su tekli u prekrasnoj modroj boji. Za mene je to bio jedan neobičan plavi grad.

Jan Kešin, 2.r.

GRAD MRVICA

Grad od mrvica jedan je vrlo zanimljiv grad. Sve je sadržavalo mrvice, od onih sitnijih pa sve do onih krupnijih. Ljudi su sakupljali mrvice i jeli ih. Mrvice su bile njihova omiljena hrana. Papiri i knjige su bile sačinjene od mrvica. Ljudi su imali mrvo mobitel. Odjeveni su bili u mrvičastu odjeću. Grad Mrvica je bio vrlo neobičan i zanimljiv gradić.

Matej Rahan, 2.r.

OŠ Davorin Trstenjak, Čađavica

MOJE PUTOVANJE U KRUG

Bila sam u jednom gradu po imenu Krug. U tom je gradu sve okruglo, čak i ljudi.

Najpoznatiji restoran zove se Krug. Tamo sam naručila pizzu, a čak su i komadi bili okrugli, a ne u obliku trokuta kao inače. Na ulici sam srela čovjeka po imenu Krug i on mi je dao novčanicu od deset kuna koja je bila okrugla. Čak su i sve kuće bile okrugle. Njihov najdraži specijalitet bila je okrugla ptica, no ja to nisam jela. Gdje god sam se okrenula, sve je bilo okruglo.

Bilo mi je jako zanimljivo, ali neću se vratiti više, ipak su mi draži svi drugi oblici.

Tena Kokorić, 4. r.

U PARIŠKOJ ENGLESKOJ

Putovao sam u zemlju koja se zvala Pariška Engleska. Tamo su se jeli keksi od lipe, a pio se čaj od oraha.

Plesali su ples Supa-rupa  i to na rukama. Škola im se nalazila na planini Cuppy. Slova su pisali naopako. Kuće su gradili od bodlji dikobraza i voska od jabuke. Voljeli su piti rozu tekućinu od voća koje se zove čokuka. Drveće je bilo od maslaca, a neki plodovi od dima. Najdraži desert im je pita od prašine. Kupaju se u magli. Pozdravljaju se zamjenom stvari. Struju dobivaju iz kore borova, a svi se boje kokoši.

Ti čudni ljudi pričaju pariškoengleski i stalno su veseli.

Leon Gorić, 4. r.

VANZEPUT

Bio sam na kratkom putovanju na planeti Vanzemaljski Krug. Tamo su živjeli izvanzemaljci čudne plave boje, a pričali su na japanskom.

Pozvao sam ih da mi se pridruže u mojoj kući za odmor. Oni nemaju samokontrolu, zato moraju koristiti posebnu pumpicu kako ne bi uništili kuću. Imaju čudne navike, ne mogu biti mirni i sjediti na jednom mjestu. Nakon kratkog druženja s njima, odlučio sam se vratiti kući raketom. Otišao sam spavati, a probudio se s hrpom izvanzemaljaca u ormaru. Bojao sam se kako će se ponašati, ali rekli su da vole jesti sushi pa su me pozvali da idem s njima.

Otišli smo skupa u japanski restoran i odlično se proveli.