Nakon čitanja slikovnice djeca su međusobno dijelila dojmove o priči i događajima u njoj. Zaključila su kako bi bila izuzetno tužna da im roditelji ne dopuste otvoriti poklon i koliko su sretna što se mogu igrati svime što požele.
Izrađuju stolno kazalište- lutke i scenografiju. Koriste ga za ponavljanje i proradu priče, izvode male dramske improvizacije i dodatno se uživljavaju u priču.
U sobi dnevnog boravka izrađuju i mali kutić posvećen slikovnici u kojeg smještaju plavog medu, a djeca mu pronalaze i prijateljicu – rozog medu. Izrađuju i slikovnicu velikog formata koju djeca oslikavaju i obogaćuju svojim likovnim radovima. U nju zapisuju i dječje izjave, misli, ideje o priči.
Potaknuta prvim pahuljama snijega djeca izrađuju i snježne kugle u koje smještaju plavog medu- dodaju detalje, snijeg od papira, ukrašavaju ih po želji.
Osim taktilne memory igre koju izrađuju odgojitelji, djeca sama izrađuju memory igru oslikavajući parne kartice.
Izrađuju i podnu slagaricu velikog formata koju obožavaju slagati.
U suradnji s vrtićkom krojačicom, izrađujeu i male plave medvjediće. Svako dijete puni svog medvjedića vaticom, izrađuje mu dijelove lica i dodaje vrpcu oko vrata. Osim u svakodnevnoj igri, djeca medvjediće koriste i tijekom popodnevnog odmora.
Medvjediće smještaju u kućicu, a djeci su svakodnevno dostupna za igru.
Priču o plavom medi smještaju i u adventski kalendar i koferčić sa pričama. Svakodnevno čitaju po jednu priču koju su osmislila i ilustrirala djeca.
Izrađuju i kazalište sjena, lutke za kazalište sjena i smišljaju nove priče.