Forum

Dobrodošli na NMK Forum!

Registrirajte se svojim imenom i prezimenom i postanite dio interaktivne NMK zajednice! Komentirajte, razmjenjujte mišljenja i profesionalno se povežite s kolegama i kolegicama u projektu. Učinimo ovaj forum mjestom za učenje i stjecanje novih profesionalnih iskustva!

Prije početka korištenja Foruma, molimo vas da pročitate Pravila ponašanja i Upute za korištenje.

Molimo vas da komunikaciju održavate primjerenom, pristojnom i poticajnom. Svoje objave objavljujte u odgovarajuće teme. NMK zadržava pravo moderiranja i kontrole sadržaja – svi neprimjereni sadržaji i komentari, vrijeđanja i drugi oblici neprimjerene komunikcije bit će izbrisani, a autori takvih  sadržaja bit će blokirani. Nepoštivanje GDPR odredbi kao i nepridržavanje zakona RH bit će prikladno sankcionirani.

NMK Forum tutorial

Djevojčica i medo
 
Notifications
Clear all

Djevojčica i medo

65 Objave
35 Korisnici
85 Likes
605 Pogledi
Danijela
(@danijela)
Ibis grafika Admin
Član: prije 3 godine
Objave: 67
Topic starter  
Djevojčica i medo   medo na kupanju

   
Citiraj
Oznake teme
Danijela
(@danijela)
Ibis grafika Admin
Član: prije 3 godine
Objave: 67
Topic starter  

Iz Opatije nam je stigao filmić o aktivnostima provedenim na temu slikovnice "Djevojčica i medo". Izdvojila sam nekoliko fotografija izrade vremeplova, a filmić ću podijeliti na NMK Youtube kanalu!

vremenski stroj

 


   
OdgovoriCitiraj
(@danijela-roncevic)
DV Ploče/PO Staševica
Član: prije 2 godine
Objave: 13
 

U skupini Suncokreti (DV Ploče PO Staševica), djeca su kao prvu NMK priču izabrala upravo Djevojčica i medo.

Djeca su slikovnicu istraživača vizualno te ponuđenim slavnim tijestom izradila svoje medvjediće. 

Također, djeci su ponuđene i slike te enciklopedije o svemiru, gdje 

1000046862 optimized
1000046861 optimized
1000046865 optimized
1000046866 optimized
1000046864 optimized

su istraživali zviježđa Velikog i Malog Medvjeda te se likovno temperama izražavala prema viđenom.

Vrlo rado rješavamo i zadatke iz kreativne knjižice pa su tako nastale i razne lutkice na štapiću, od različitih materijala, te se svakodnevno koriste u raznim igrokazima iz dječje mašte. 


   
OdgovoriCitiraj
(@mkdjak)
Naziv ustanove
Član: prije 2 godine
Objave: 5
 

OŠ Plaški - PŠ Saborsko

Druga slikovnica koju smo obradili u prvim razredima matične i područne škole te posebnom razrednom odjelu bila je slikovnica ''Djevojčica i medo'' V. Kosturanova.

Aktivnosti koje smo proveli su sljedeće:

-čitanje slikovnice i razgovor o pročitanom

-razgovor o učeničkim plišancima (imaju li plišanca, koje su mu ime nadjenuli, kojih se sve igara igraju s njim i sl.)

-rješavanje zadataka iz kreativnih knjižica

-istraživanje enciklopedija i razgovor o medvjedima (koje vrste medvjeda postoje, u kojim krajevima svijeta obitavaju, čime se hrane, što je hibernacija ili zimski san i dr,.)

-izrada dekice za medvjedića (učeničke radove smo izložili na pano u školskoj knjižnici)

-skakutanje po medvjeđim tragovima (razgibavanje između aktivnosti)

Maja Knežević Djak, školska knjižničarka

462563412 453609114448571 268858030948261784 n
462554623 567235116257371 7234545727729223796 n
462565691 2266990913677770 6568872553618308753 n
462546617 914358070894416 5929368796404295959 n
462544512 8724476017646625 5158285797175830995 n

 

 


   
OdgovoriCitiraj
(@svjetlana)
Osnovna škola Mahično s Područnom školom Goršćaki i Osnovna škola Rečica
Član: prije 2 godine
Objave: 64
 

Mirisi blagdana u 1. razredu OŠ Mahično uz slikovnicu "Djevojčica i medo"

1734516437891
1734517319082
1734517319087
1734517319094
1734517319103

Ako ste još uvijek uvjereni da je petak 13. nesretan dan, učenici 1. r. OŠ Mahično, njihova učiteljica Renata Sambol i knjižničarka Svjetlana Basara će vas jednostavno razuvjeriti. Naime, upravo u petak, 13. prosinca 2024., sastali su se kako bi uživali u slikovnici makedonskoga autora Vaneta Kosturanova „Djevojčica i medo“ te u kreativnim aktivnostima koje su osmislili vrijedni voditelji projekta Naša mala knjižnica 1. Ovoga su puta izrađivali medvjediće od slanoga tijesta i izvrsno se zabavili! Njihove medvjediće možete pogledati u ovom kratkom filmu, a ovdje pak sve što se zbivalo u učionici.

Zdravi i veseli blagdani svima! ❤️

 


   
OdgovoriCitiraj
(@nikolina-zlimen)
Djecji vrtic "Slavuj" (Sveta Nedelja)
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 5
 
1734599330364
1734599489397
1734599682319
1734599997259

 

DV Slavuj (Sveta Nedelja)

Skupina Šafrani (djeca u dobi od 5.godina)

 

Djeca su za prvu slikovnicu odabrala slikovnicu "Djevojčica i medo". Odgojiteljica je djeci približila slikovnicu na način da smo prvo razgovarali o samoj naslovnoj stranici, a onda pročitali slikovnicu. Razgovarali smo o pročitanom i o tome tko je tvoj super junak i zašto. Nakon izjava, djeca su crtala drvenom bojicom svog superjunaka. 
Sljedećega dana djevojčice samoinicijativno traže medvjeda u enciklopedijama i crtaju ga. Tako su nastale i lutke na štapu djevojčice i mede, te je uslijedila dramatizacija u scensko-dramskom centru. Nadalje, djeca oslikavaju velike likove od kartona djevojčice, mede i kućicu. Dramatizaciju smo uvježbali i u goste pozvali susjednu skupinu.

Likovi od kartona stavljeni su u predprostor skupine kako bi se i roditelji mogli slikati sa svojom djecom.

 

Ova tema je mijenjana prije prije 7 mjeseci 2 times od Nikolina Zlimen

   
OdgovoriCitiraj
(@nikolina-zlimen)
Djecji vrtic "Slavuj" (Sveta Nedelja)
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 5
 

Od slanog tijesta djeca su modelirala medvjediće. Nakon što su se medvjedići posušili, ofarbani su tehnikom tempera a neki medvjedići dobili su i svoja imena ("Medo", "Maza"..).

1734635798854
1734635798873
1734635798864
1734635816347
1734635798843

 


   
OdgovoriCitiraj
(@nikolina-zlimen)
Djecji vrtic "Slavuj" (Sveta Nedelja)
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 5
 

Od pedagoški neoblikovanog materijala (različite kutije, tuljci, poklopci..) djeca su izradila i vremenski stroj. Nakon same izrade vremenski stroj je oslikan temperom. I onda je uslijedio razgovor Čemu služi vremenski stroj?

TIN: "Vrijeme ne možemo zaustaviti, vrijeme prolazi. Naš vremenski stroj bi mogao prizvoditi i grmljavinu i kišu i snijeg.."

STJEPAN: "Sjećam se kad sam bio mali, sad sam narastao. Teta, to vrijeme prolazi, a mi rastemo."

1734635816327
1734635830237

 

 

Ova tema je mijenjana prije prije 7 mjeseci od Nikolina Zlimen

   
OdgovoriCitiraj
(@zeljka-kovacevic-kruljac)
Dječji vrtić "Izvor", Zagreb
Član: prije 2 godine
Objave: 24
 

Skupina "Suncokreti" iz Dv "Izvor" u Zagrebu, za prvu slikovnicu izabrala je "Djevojčicu i medu". Iako smo imali izazovan period (zbog novonastale situacije u vrtiću i nekih nenadanih radova bili smo spojeni još dvije skupine što baš nije olakotna okolnost), djeca su bila jako aktivna, kreativna, maštovita, toliko ideja, aktivnosti...Uspjeli smo zaraziti djecu iz skupina koje su nas ugostile i zajedno smo radili prekrasne stvari. Suncokreti su za jednu od aktivnosti odabrali nacrtati grad za djevojčicu i medu. Tako je nastao grad po uzoru na umjetnika James Rizzija, drugi je bio "Maštograd" također za djevojčicu i medu. Uz ovu slikovnicu, djeca su se prisjetila slikovnice "Djevojčica i grad" te "Nevidljiva kuća" koje smo ponovo pročitali po ne znamo koji put 🙂 . Ovo nam je 3.godina sudjelovanja u ovom kako djeca kažu genijalanom projektu. Svaka godina nam donosi nova iskustva, nova saznanja, rađaju se nove ideje i sve smo kreativniji i bogatiji. Hvala na prilici!

"Suncokreti" i odgojiteljice Terezija Zakarić i Željka Kovačević Kruljac

 

20221223 110759
20221223 110748
20221207 141350
20221223 110807
20231024 113209

   
OdgovoriCitiraj
(@zeljka-kovacevic-kruljac)
Dječji vrtić "Izvor", Zagreb
Član: prije 2 godine
Objave: 24
 

"Suncokreti" glume djevojčicu u gradu... Na ideju jedne djevojčice, slikaju stopalima želeći oponašati medvjeda dok crta...

20241104 080634
20241104 114254
20241025 100613
20241025 095316

 

20241025 091504

 


   
OdgovoriCitiraj
(@zeljka-kovacevic-kruljac)
Dječji vrtić "Izvor", Zagreb
Član: prije 2 godine
Objave: 24
 

U "Suncokretima" dob djece je od 2,10 do 6,5 godina. U likovnoj aktivnosti crtanja djevojčice, mede i grada sudjelovala je većina djece iz skupine. Prekrasno je bilo vidjeti kako starija djeca pomažu mlađoj, bodre ih u njihovom likovnom izražavanju, daju poneki savjet kako nešto savladati ako naiđu na problem...Nastaju prekrasni zajednički crteži, još jedan grad gdje su uz likovno izražavanje koristili i neke druge elemente (tuljci, lika, filteri za kavu...). Nastaju drveća - šuma. U vrijeme boravka na zraku, djeca su tražila različito lišće te su na kartonu flomasterom nacrtala stablo koje su zatim ukrasili prikupljenim lišćem.

20241108 095012
20241111 143552
20241108 100240
20241113 112926
20241108 123828

 


   
OdgovoriCitiraj
(@zeljka-kovacevic-kruljac)
Dječji vrtić "Izvor", Zagreb
Član: prije 2 godine
Objave: 24
 

"Suncokreti" žele napraviti svog knjižnog junaka medvjeda...kreanula je izrada. Jedna djevojčica uz pomoć prijatelja, crta na platnu medvjeda. Pokušavali smo malo sami šivati, ali u želji da medo bude čvrst i dugotrajan, djeca dolaze na ideju kako bi mogli zamoliti našu tetu Milku (naša švelja u vrtću) za pomoć. Naš medo je još u izradi...veselimo se kad će biti gotov. Djeca su rekla kako će Plava patka (naš knjižni junak iz priče "Plava patka") i jež (iz priče"Kako zagrliti ježa") dobiti novog prijatelja 😊 . Također su nacrtali i oslikali veliko drvo, djevojčicu i grad.

20241122 095110
20241122 095031
20241122 100054
20241126 073846
20241120 125911

   
OdgovoriCitiraj
(@laura)
Naziv ustanove
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 6
 

Druga slikovnica koju smo za čitanje u sklopu projekta odabrali bila je od autora Vane Kosturanov "Djevojčica i medo". Slikovnicu smo čitali u predblagdanskom periodu, te smo odlučili napraviti privremenu razmjenu plišanaca. Svako dijete je odabralo jednog plišanca kojeg je donijelo u vrtić te ga zamijenilo s plišancem jednog od svojih prijatelja.

Razmjena plišanaca trajala je cijeli prosinac, stoga su po povratku u vrtić nakon praznika djeca donijela zamijenjenog plišanca i putopis o provedenom zajedničkom vremenu na praznicima. Putopis je kroz fotografije popraćen aktivnostima koje je plišanac doživio u novoj obitelji. 

IMG e958c100b24813233e484127b0cf0219 V
IMG 95f0b48a04d593a24febba257921a184 V
IMG 9f3d329b6ed8e08cb0f74244cb05ca94 V

 

Ova tema je mijenjana prije prije 6 mjeseci od Laura

   
OdgovoriCitiraj
(@andreja-o-k)
DV Zvirek, Stubičke Toplice
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 9
 

Slikovnica "Djevojčica i medo" je na djecu iz starije vrtićke skupine "Pužeki" ostavila dubok dojam. Razgovarali smo što je Djevojčici medo značio te da li smo i mi imali ili još uvijek imamo plišanca ili igračku koja nam je najdraža. Dogovorili smo se da ćemo u vrtić donijeti svoje plišance i predstaviti ih jedni drugima te opisati zašto su nam oni toliko važni. U skupini trenutno provodimo i (CAP - program prevencije zlostavljanja djece)pripremne aktivnosti, a slikovnica "Djevojčica i medo" nam je uvelike pomogla približiti djeci pojmove "siguran, jak, slobodan" jer smo zajedno spoznali da se uz naše plišance ili drage prijatelje osjećamo sigurno baš kao i djevojčica iz priče uz medu.
Mihael: "Imam svoju pčelu, osjećam se sretno jer kad idem spavati ona me zagrli."
Nolin: "Moja Mašnica je uvijek uz mene i ona me usrećuje i grlila sam ju kad sam se bojala potresa."
David: "Moja plišana maca se zove Bucko, jako sam siguran s njim, nekad me gleda dok se igram, a nekad spava sa mnom."
Marta:" Kad idem spavati kod bake uzmem svoj jastučić jer miriše na mamu pa se ne bojim mraka."
Sara: "Ja sam donijela knjigu "Čovpas" jer se dok čitam osjećam najljepše."
Djeca se poistovjećuju sa likovima tako da su uživala u ponuđenim aktivnostima. Izrađivali smo lutkice, modelirali, crtali, slagali i brinuli se za Medu. Osmislili smo "vremenski stroj", slagali grad za igru skrivača lutkica i mede. Spoznali smo koliko smo sretni kada smo sa prijateljima sa kojima stvaramo lijepe uspomene.

Pozdrav od "Pužeka" iz DV Zvirek, Stubičke Toplice.

NMK2
NMK1
NMK
NMK4
NMK3
Ova tema je mijenjana prije prije 6 mjeseci 2 times od Andreja Očko Krušelj

   
OdgovoriCitiraj
(@dani)
Dječji vrtić- Vrtić Panda, Varaždin
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 32
 

ZAŠTO JE SLIKOVNICA "DJEVOJČICA I MEDO" PRVA SLIKOVNICA KOJU BIRAMO?

 Upravo iz osobine razvoja djece u skupini naših "Turbolimača" koji pune 5 godina. Nekolicina djece još uvijek rado nosi u vrtić prijelazni objekt koji 

im pomaže u njihovom procesu prilagodbe na okolinu u kojoj borave. Znamo da, prijelazni objekt imaja vrlo značajnu ulogu u psihološkom razvoju, ali i razvoju dobrobiti kod djece. On je nezamjenjiv jer je prožet djetetovim osjećajima i iskustvima primarnog skrbnika koji mu olakšava prijelaz iz primarne ovisnosti u neovisnost, odnosno olakšava mu proces prilagodbe ili adaptacije. 

AKTIVNOST: izrada čitalačkog centra

Opis aktivnosti: razgovor sa djecom o tome gdje se nalazi naša gradska dječja knjižnica.

Kako izgleda ta građevina? Da li je u kući ili zgradi? Da je netko učlanjen i što to znači? Kako se može učlaniti? Da li odlaze u knjižnicu, koliko često? Što se tamo radi? Kako izgleda prostor, sobe? Što ima unutra? Što je to knjižnica?

Izjave djece:

Deni- …”knjižnica je za čitanje i pričanje i ima igraonicu”

Jakov H.- …”to je kuća u kojoj se posuđuju knjige i slikovnice”

Andrija- . ..to je velika zgrada, kuća je sitnija od knjižnice, ima puno soba i polica”

Leo-  …”u knjižnici ima puno knjiga za velike i male, a možeš si uzeti i doma i čitati”

Nora- …”ja idem u knjižnicu s tatom i sama si biram knjigu i onda ju opet vratimo natrag”

 

Naša gradska knjižnica u Varaždinu nalazi se u povijesnoj zgradi “Vili Bedeković”. U knjižnici je učlanjeno 13-tero djece iz skupine. Kod izrade čitalačkog kutića zbog izravnog i neposrednog iskustva djece izgradili smo si svoju NMK, kutić za čitanje.

 U prvom planu željeli smo istaknuti slikovnicu koju obrađujemo, pa smo pripremili poseban balkon ili lođu na kojem će biti djeci vidljiva, istaknuta i uvijek dostupna.

U naš "dvorac" djeca su zavirivala kroz mala vratašca gdje su ih u njegovoj unutrašnjosti svakodnevno dočekala razna iznenađenja i poticaji koje su pripremile odgojiteljice. 

Ostvareni ciljevi: njegovati volju i želju za čitanjem, razvoj analitičke i govorne vještine, poticanje logičkog razmišljanja, potaknuti i razvijati kod djece interes za knjige i čitanje, upoznavanje s procesom čitanja, motiviranje djece na samostalno čitanje.

IMG 20241125 081851
IMG 20241125 082121
IMG 20241125 083903
IMG 20241206 120837
IMG 20241206 120825

   
OdgovoriCitiraj
(@dani)
Dječji vrtić- Vrtić Panda, Varaždin
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 32
 

AKTIVNOST: čitanje i predstavljanje slikovnice “Djevojčica i medo”

Ova prekrasna slikovnica koja govori o jednoj djevojčici i o jednom medi, otvaraju nam vrata svojeg svijeta, koji je jednako tako običan kao i neobičan. Svo vrijeme provodeći djevojčica i medo, zajedno otkrivali su mnoštvo novih stvari. 

Opis aktivnosti: dijaloško čitanje slikovnice  i ostavljamo je u čitalačkom centru da djeca njome manipuliraju, izmjenjuju promišljanja i zapažanja. 

Ostvareni ciljevi: zainteresirati djecu za priču, potaknuti maštu i promišljanje, potaknuti uživljavanje u priču, obogačivanje vokabulara, kritičkog razmišljanja, poticanje kreativnosti i mašte, poboljšanje koncentracije.

Izjave djece nakon čitanja slikovnice:

Niko - …priča je o djevojčici i medu. Sviđa mi se da su se vozili brzo i da im je kosa išla    brže

Edo - …sviđa mi se kako su se igrali skrivača, vani u selu

Dorijan - …sviđa mi se čalolija iz knjige kada su čitali

Janja - …a meni kada su zajedno spavali

Franka - …djevojčica i medo su se sanjkali, vidjeli su pahuljice i slušali tišinu

Jakov H. -...sviđa mi se kada su plivali pod vodom i vidjeli kita

Andrija - …kad su vidjeli leteći brod, a zapravo je to mjesec

Izabela - …sviđa mi se da su sve radili zajedno i spavali

Lena - …meni se sviđa da je na početku djevojčica grlila medu

Erik -...na kraju priče djevojčica se povećala a medo se smanjio ...narasla je 

Adrijan - …a djevojčica si je našla prijatelje…

Lorena - …a medo je ostao sam…

IMG 28b769dcb2fa5030066e154fd6ce9fd6 V

   
OdgovoriCitiraj
(@dani)
Dječji vrtić- Vrtić Panda, Varaždin
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 32
 

Opis aktivnosti: boraveći na zraku, šetnjom bližom okolicom vrtića, naišli smo uz jednu ogradu kuće na potrgani i polomljeni pampas. Ponjeli smo ga sa sobom. 

U holu vrtića, prije nego smo ušli u sobu dnevnog boravka, smo ga opipali, pomirisali, dodirivali. Kasnije su našla djeca iznenađenje u NMK te davala izjave i asocijacije  na što ih ovaj pampas podsjeća. 

Asocijacije su bile: kosa, vuna, kukuruz (klip), oblak, maslačak, trava, dekica, jastuk, tješilica, raketa, metla, snijeg, plišanac, rep od vjeverice, rep od konja, moja kosa, maca, medo, krevet, pahuljica, pero… 

Ostvareni ciljevi: razvoj senzibiliteta osjeta i povezivanje s nečim poznatim, razvoj spoznaje, poticaj na logičko razmišljanje, obogaćivanje vokabulara.

IMG 20241126 100512 (1146 x 1531)
IMG 20241125 110232 (1531 x 1146)
Ova tema je mijenjana prije prije 6 mjeseci od Danijela Blazotic

   
OdgovoriCitiraj
(@dani)
Dječji vrtić- Vrtić Panda, Varaždin
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 32
 

AKTIVNOST: “Ja i moj plišanac”

Opis aktivnosti: potaknuti pričom djeca su počela donositi svoje plišance. Dogovor je bio da svako dijete donese svoju omiljenu stvar, igračku, dekicu ili plišanca u vrtić. Potaknuli smo ih da “predstave “ svog plišanca ili igračku koju su donijeli i ispričaju nam što im on predstavlja, znači i što sve rade zajedno. Zašto im je baš ta igračka toliko draga i posebna, po čemu je drugačija od drugih igračaka? 

Ostvareni ciljevi: pozitivan utjecaj na zdrav razvoj djece, pružanje utjehe i sigurnosti kad je to djetetu potrebno, poticaj i razvoj govornih vještina, poticaj empatije i osjećaja brige prema igrački i među djecom međusobno

Izjave djece: 

Eva Z. “DIVLJA MAČKA- moj plišanac, nosim ju k baki na spavanje i k sestrični Lari na igru

Eva R. “SOVICA”- lijepa mi je jer svijetli i pjeva. Kad sam bila mala ona me uspavljivala, sad je u košari za igračke

Franka “JEDNOROG” - imam ga još od “Limača”, nosila sam ga u vrtić, tješio me kada sam se plakala jer sam htjela mamu

Janja “DEKICA”- imala sam ju dok sam bila mala beba, pokrivala sam se s njom, išla k baki i dedi i svugdje

Jakov P. ” LAVIĆ” - čeka me doma na krevetu i stalno skupa spavamo

Katja “LAVIĆ”- isto se zove Katja, najdraži mi je, kad sam bila mala s njim sam spavala i igrala se. Sviđa mi se jer je mekani, topli i ima lijepi repić

Izabela “MEDEK”- uvijek smo skupa jer ga volim i nosim ga svaki dan u vrtić i spavam s njim, išli smo na more skupa, na sladoled i u grad 

Edo “RAKUNKO”- imam ga još od kad sam bio mali, spavamo zajedno i skačemo na trampolinu, zajedno smo u novoj sobi

Lena “DEKICA” - dobila sam ju od svoje seke dok sam se rodila, nosila sam ju svaki dan u vrtić i dok sam bila mala, a sad me čeka u autu i mazimo se dok idem doma

Ella “MACA”- imam ju jako dugo, još dok sam bila mala, uvijek ju nosim sa sobom u vrtić, igram se s njom i spavam, stalno je s menom 

Erik H. - “MALI PSIĆ”- dragi mi je i jako ga volim, jako  je mekani i slatki, ne nosim ga sa sobom jer bi se mogel zmazati, čeka me u krevetu

IMG 01343fef5db8256ed769c87fd8e6d3fe V
IMG d351f7c014005bf9c35d65678da1ca85 V
file
file (1)
file (2)

   
OdgovoriCitiraj
(@martinameznaric)
Dječji vrtić "Ježeva kućica- Beretinec"
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 2
 

U odgojnoj skupini “Minići”, potaknuta pričom “Djevojčica i medo” djeca su izradila svoje lutkice od kolaža i vune. Gotove lutkice koristili smo za oživljavanje priče i stvaranje novih dijaloga.

Također, djeca su uz pomoć odgojitelja zamijesila slano tijesto i oblikovala medvjediće, a nakon toga ostavila ih da se osuše na zraku.

IMG 0313
IMG 0326
IMG 0343
IMG 0327
IMG 0522

   
OdgovoriCitiraj
(@martinameznaric)
Dječji vrtić "Ježeva kućica- Beretinec"
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 2
 

U odgojnoj skupini "Minići" u Dječjem vrtiću "Ježeva kućica - Beretinec", od pedagoški neoblikovanih materijala kao što su plastične cijevi, aluminijska folija, čepovi, kartonska kutija, djeca su oblikovala svoj vremenski stroj. Djeca simbolično ulaze u stroj i “putuju” u zamišljenu šumu, a nakon toga svatko dijeli što je vidio ili doživio tokom putovanja. Putovanje vremenskim strojem odvelo nas je kroz razvojne mape gdje su se djeca prisjetila svog najranijeg djetinstva i prvih dana u vrtiću.

IMG 0517
IMG 0520
IMG 0521
IMG 0518

   
OdgovoriCitiraj
(@barbara-matahlija)
PO Lopar, Rab
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 17
 

Slikovnicu "Djevojčica i medo" obradili smo kroz slijedeće aktivnosti:

  • slano tijesto: "Medvjedići"
  • dramsko- scenske aktivnosti: "Štapne lutke djevojčice" (drveni štapići, tkanina, dlakava žica, vuna)
  • stolno- manipulativne aktivnosti: "Labirint"
  • likovne aktivnosti: mokro na mokro "Medvjedić", grafički otisak "Djevojčica i medo", pastele "Što mi se najviše svidjelo u priči"
  •  

    simbolička igra: "Vremenski stroj"

  •  

     izrada knjiškog junaka "Medo"

Slikovnica nam se jako svidjela, stoga smo odlučili da naš knjiški junak bude "Medo". Najviše smo uživali modelirajući sa slanim tjestom i igranjem u vremenskom stroju.

Odgojiteljica: "Gdje želiš otputovati sa strojem?"

Lana, 4 god:" Ja sam sa vremenskim strojem otputovala na Mars i vidjela sam svemirski brod!"

Bartol, 6,5 god:"Vremenskim strojem putujemo kroz vrijeme. Ja bi se vratio 200 godina unazad jer me zanima da li je tada tamo bilo ljudi."

Manuel, 4 god: " Ja ću otići u prošlost i vidjeti sve dinosaure i bikove."

 

IMG 20250122 092456 946
IMG 20250117 WA0000
dm
IMG 20250122 092201 778
IMG 20250122 092610 462

DV Pahuljica, Po Lopar


   
OdgovoriCitiraj
(@barbara-matahlija)
PO Lopar, Rab
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 17
 
1737532819863
IMG 20250117 WA0001
0
IMG 20250122 093739 647

DV Pahuljica, PO Lopar


   
OdgovoriCitiraj
(@zvjezdica-123)
Dječji vrtić "Ježeva kućica - Beretinec"
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 6
 

U starijoj skupini "Trčeki" (DV "Ježeva kućica"), slikovnica se jako svidjela djeci, te nas potaknula na razgovore, razmjenu iskustava. Oživjeli smo svaki svog "medu" koji nas je negdje kod kuće čekao. Oživjeli smo uspomene, jer većina djece je predškolske dobi pa su došli do zaključka da je onaj prvi medo, plišanac ili igračka kod kuće malo i zapostavljen. Slikovnicu djeca rado listaju i prepričavaju, obzirom da je malo teksta u priči, većinu su upamtila, pa dodaju nešto i svoje, čime obogaćuju izračaj. Riješili smo zadatke u knjižicama, poigrali se igru "Mreža prijateljstva", izradili medvjediće od tijesta i lutkice. Lutke smo oživjeli u našem lutkarskom centru i svakodnevno se igraju s lutkama koje su sami izradili.

 

471962862 583212061182962 4031222406184916710 n
473370732 1608756866513282 6686943050441135308 n
473170881 1175329874205334 7074518227739951834 n
473311316 1306795517126073 1702566779086030376 n
473614767 1329211348229837 7009740321885559322 n

   
OdgovoriCitiraj
(@jasenka-marmilic)
OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko i OŠ Side Košutić Radoboj
Član: prije 2 godine
Objave: 18
 

OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko, 1.a i 1.b PO Slatina

Nakon što je knjižničarka Jasenka pročitala učenicima slikovnicu Djevojčica i medo, razgovarali smo o važnosti prijateljstva i pustolovinama koje su djevojčica i medo zajedno doživjeli. Učenici su iznosili svoja iskustva s plišanim i ''živim'' prijateljima te zaključili da je dobro imati više prijatelja odjednom. Ispunjavali su zadatke u kreativnim knjižnicama te dobili zadatak kod kuće izraditi lutkicu djevojčice. Sat smo završili igrom Krug prijateljstva kroz koju su djeca vježbala uputiti i primiti ljubazne i lijepe riječi.

Djevojčica i medo
Ova tema je mijenjana prije prije 5 mjeseci od Jasenka Marmilic

   
OdgovoriCitiraj
(@jasenka-marmilic)
OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko i OŠ Side Košutić Radoboj
Član: prije 2 godine
Objave: 18
 

OŠ Side Košutić Radoboj, 1.a, 1.b, 1./2.c PO Jazvine i PO Gornja Šemnica

Knjižničarka Jasenka pročitala je učenicima slikovnicu Djevojčica i medo. Učenici su pričali o svojim plišanim prijateljima i jesu li ih već prerasli kao i djevojčica u priči. Rado su riješili zadatke u kreativnim knjižnicama i odigrali igru ''Krug prijateljstva''. Bili su vrlo vrijedni i kod kuće napravili lutkice djevojčice.

Djevojčica i medo 1
Djevojčica i medo (2)

   
OdgovoriCitiraj
(@nikolina-bs)
Gradska knjižnica i čitaonica Ogulin
Član: prije 1 godina
Objave: 6
 

S djecom vrtićke skupine Ribice iz DV Bistrac Ogulin tijekom prosinca i siječnja čitali smo i promatrali slikovnicu Djevojčica i medo.

Za vrijeme adventa djeca su u vrtiću uz pomoć odgojiteljica i roditelja izradili medenjake u obliku medvjedića.

Tijekom siječnja u Knjižnici smo izrađivali Knjižnični vremenski stroj i čitali o zviježđu Velikom i malom medvjedu, o zanimljivostima i životu medvjeda.

Knjižnični vremenski stroj postavljen je na ulazu na dječji odjel Knjižnice.

20250122 115809
IMG ddaea5987b5601071b13e5b8abb69904 V
IMG 3cdd772ae43342aa6c472c141fbd9733 V
IMG cf8542c77b622adc4ae2d23d76b4cf57 V
IMG aea8d9cc3ae967161c0077b418cef074 V

   
OdgovoriCitiraj
(@dani)
Dječji vrtić- Vrtić Panda, Varaždin
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 32
 

Opis aktivnosti: među igračkama koje su djeca donijela stavili smo jednog plišanca koji je već neko vrijeme među nama ali ga djeca nisu primjećivala. Zadatak je bio da, među svojim i tuđim igračkama pronađu jednog "gosta" kojeg nitko taj dan nije donio a među nama je već neko duže vrijeme.  Došli smo do zaključka da ga je neko dijete vjerojatno ostavilo i zaboravilo. Da taj pesek ne bude tužan zato što je ostao sam (baš kao i medo, kad si je djevojčica našla prijatelje) odlučili smo mu poklonit pažnju, nježnost i ljubav. Odlučili smo se poigrati s njime i naći mu posebno mjesto u našoj sobi. Kasnije su djeca u slobodnoj, samostalnoj igri, samoinicijativno gradili kučicu za peseka, krevetić gdje bi mogao spavati, zdjelicu sa vodom, dekicu… jedan dječak ga je poželio odnijeti doma da ne ostane u vrtiću sam kada svi odemo svojim kućama.

 Ostvareni ciljevi: razvoj empatije i suosjećanja kod djece, razvoj prosocijalnog ponašanja, poticaj na razvoj sposobnosti percipiranja drugih i njihovih osjećaja, poticanje  na zdrave odnose među djecom i neposrednom okolinom (životinja), potaknuti razmišljanje o drugima.

IMG 88145b6fc745a9fa44d485ba95446215 V
Adobe Express   file
Adobe Express   file (1)
Adobe Express   file (2)

   
OdgovoriCitiraj
(@dani)
Dječji vrtić- Vrtić Panda, Varaždin
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 32
 

 

AKTIVNOST: senzomotorička igra  “Gdje je moj plišanac?”

Opis aktivnosti: djeca sa povezom na očima, po osjetu, opipu, dodiru traže i prepoznavaju svoju igračku. Ponuđeno im je do 5 različitih igračaka iste veličine i sličnog oblika. 

Ostvareni ciljevi: istraživanje okoline pomoću svojih osjetila, obrada osjetilnih informacija u mozgu, senzorna integracija (povezivanje osjeta i podražaja sa mozgom), poticanje taktilnog sustava, snalaženje u prostoru, razvoj spretnosti i logičkog zaključivanja, razlikovanje suprotnosti (veliko-malo).

Adobe Express   file (3)
Adobe Express   file (4)
Adobe Express   file (5)

 


   
OdgovoriCitiraj
(@dani)
Dječji vrtić- Vrtić Panda, Varaždin
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 32
 

AKTIVNOST: "Mi gradimo prijateljstvo"

Opis aktivnosti: U NMK "Panda "djeca su pronašla pismo tj. dopis iz udruge "Zipka" (udruga za udomljenu djecu) sa poticajem da se uključimo u akciju prikupljanja slatkiša kako bi razveselili i uljepšali nadolazeće blagdane djeci koja su štićenici doma za nezbrinutu djecu. 

U razgovoru s djecom potaknuli smo ih na razmišljanje i pokazivanje suosjećanja za druge koji imaju iste potrebe i želje kao i mi, kao i sva djeca na svijetu.

Djeca dobijaju informacije da nisu sva djeca te sreće i da nemaju svi roditelje ili obitelj koja bi se mogla brinuti o njima, nemaju sva djeca svoj dom i svoju sobu. U razgovoru djeca iskazuju želju da podijele svoje slatkiše s drugima. 

U sklopu toga razgovarali smo kako su nam prijatelji važni, kakve karakteristike imaju prijatelji, po čemu ih možemo prepoznati i kako zadržati, te kako biti i postati dobar prijatelj..tako su nastali dječji radovi i spontane dječje igre...

 Ostvareni cilj: razvoj empatije, poticanje na percipiranje drugih i njihovih potreba, prosocijalno ponašanje, doprinosimo i surađujemo sa širom zajednicom, građanski odgoj, razvijamo socijalne i komunikacijske vještine. Ostvarena je suradnja s roditeljima iz svih odgojno-obrazovnih skupina u vrtiću.

Prikupljeni su slatkiši i paketići koje su preuzele predstavnica za udrugu "Zipka" u prostoru vrtića. Predstavnice su dočekala djeca uz pjesmu "Mi gradimo prijateljstvo".

IMG 0e1a5d3773d41de2cc9adfb228b7d811 V
Adobe Express   file (7)
Adobe Express   file (8)
Adobe Express   file (9)
IMG 20250126 224438

   
OdgovoriCitiraj
(@jasenka-marmilic)
OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko i OŠ Side Košutić Radoboj
Član: prije 2 godine
Objave: 18
 

OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko, 1.a

Učenici su izradili lutkice djevojčice.

20250127 102307
20250127 102335
20250127 102353

   
OdgovoriCitiraj
(@nives-bozic)
DV VIDEK BRDOVEC
Član: prije 2 godine
Objave: 13
 
Screenshot 20250131 094434 Gallery
Screenshot 20250131 094447 Gallery
Screenshot 20250131 094519 Gallery
Screenshot 20250131 094545 Gallery
Screenshot 20250131 094534 Gallery

Radili smo ogrlice MEDO-cijeli proces ih je jako zabavio ali krajnji ishod ogrlice ih je oduševio.S veseljem su ih nosili kući.

The Dogs(djeca od 3-6godina,u programu ranog učenje engleskog jezika)

Odgojiteljice:

Nives Božić  i Iva Vinković


   
OdgovoriCitiraj
(@nives-bozic)
DV VIDEK BRDOVEC
Član: prije 2 godine
Objave: 13
 

Izrada medvjedića od filca.

Screenshot 20250131 095942 Gallery
Screenshot 20250131 095936 Gallery
Screenshot 20250131 095929 Gallery

 


   
OdgovoriCitiraj
(@zeljka-kovacevic-kruljac)
Dječji vrtić "Izvor", Zagreb
Član: prije 2 godine
Objave: 24
 

Dv "Izvor", Zagreb, skupina "Suncokreti" - Jedan dječak donosi veliku kutiju u vrtić. Nakon kratkog dogovora, djeca su zajedno odlučili napraviti našem medi Đuri brlog. Zasukali su rukave i krenulo je bojanje kutije. Također vode brigu da našem Đuri ne bude hladno te pažljivo brinu o njegovom outfitu... 😍 😊 😀 

20250113 093702
20250113 091329s
Snimka zaslona 2025 02 02 212045
Snimka zaslona 2025 02 02 212256
20250127 080621

 


   
OdgovoriCitiraj
(@dani)
Dječji vrtić- Vrtić Panda, Varaždin
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 32
 

U skupini "Turbolimači"(djeca koja pune 5 godina), vezano uz slikovnicu "Djevojčica i medo" ostvarene su dramsko-scenske aktivnosti. Djeca su sama izradila luke djevojčice i mede na štapiću, osmišljavala priče i uživljavala se u određene uloge..

IMG 051d466769dd5ffcf2b7c2d86be3931a V[1]
IMG f75b23fcf61f22cfd97e88fdc754bbba V[2]
Adobe Express   file (10)
Ova tema je mijenjana prije prije 5 mjeseci od Danijela Blazotic

   
OdgovoriCitiraj
(@dani)
Dječji vrtić- Vrtić Panda, Varaždin
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 32
 

AKTIVNOST: “Stari medo šetao”

Opis aktivnosti: pokretna igra sa pjevanjem u kolu

Djeca u formi kruga plešu i pokretima tijela pokazuju tekst i tijek pjesme. Jedno dijete pleše u krugu sa plošnom lutkom (medo) koju i predstavlja, te zajedno sa ostalom djecom izvodi pokrete. Na zadnji stih "stari medo huja, haj, malu djecu potjeraj" medo skoči ispred odabranog djeteta i predaje mu lutkicu čime se igra nastavlja dalje. 

Lutka je pridonijela da je djeci igra postala interesantna i kvalitetnija, podignuta na viši nivo (glazba, pokret, gluma, ritam, usvajanje teksta, igra je dugotrajnija i brže usvojena).

 Na taj način potičemo kod djece osjećaj za ritam, omogućavamo aktivan doživljaj glazbe, razvijamo glazbeno pamćenje,  kretanje u formaciji kruga, osjećaj za snalaženje u prostoru, poštivanje i uvažavanje dogovorenih pravila u igri.

Video ćemo podijelili na NMK Youtube kanalu.  

IMG 20250204 223127[1]
IMG 20250204 223039[1]
Ova tema je mijenjana prije prije 5 mjeseci od Danijela Blazotic

   
OdgovoriCitiraj
(@dani)
Dječji vrtić- Vrtić Panda, Varaždin
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 32
 

AKTIVNOST: "Zima"

Opis aktivnosti: Potaknuti hladnijim vremenskim prilikama i dolazak prvog snijega koju je djecu oduševio, bili smo potaknuti preslikati vanjske uvijete u prostor naše sobe dnevnog boravka. Tako je nastala likovna radionica gdje su djeca napravila Snjegovića od vate i kolaž papira. Prisjetili smo se kako su djevojčica i medo uživali u zimi, pahuljicama i slušali zimsku tišinu…pa smo i njih oživjeli i uključili u ovu zimsku priču. 

IMG 29b26966d773cdbd9b9851e804851d4d V[1]
IMG dcb45de063a5045996cc802a344cb2b3 V[1]
IMG b1e3310e6c8edab96043d29b1b54789b V[1]
IMG 5a0e516b0a6b4de417839da48feb1e81 V 1[1]
IMG 01c2041d488d0b049c95aae33a1d2e21 V[1]

   
OdgovoriCitiraj
(@anamaria)
Dječji vrtić Gardelin
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 8
 

U dječjem vrtiću Gardelin u Pakoštanima, kao i obično, nekoliko smo puta pročitali ovu slikovnicu. Djeci se jako svidjela te su danima crtala doživljaje iz priče. Pravili smo i medvjediće od slanog tijesta koji su slučajno ispali ružičasti, ali kako bi rekao jedan naš dječak - "to mora tako kad je djevojčica imala medu, da je dječak bili bi svi plavi". 

IMG 20250205 WA0001
20250203 093122
IMG 20250204 WA0012
20250203 102711

 


   
OdgovoriCitiraj
(@patricija-sonje)
Dječji vrtić Carić, Novalja
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 3
 
viber slika 2024 12 04 09 38 31 337
viber slika 2024 12 04 09 39 00 838
viber slika 2024 12 04 09 41 22 194
viber slika 2024 12 04 09 41 22 668
viber slika 2024 12 04 09 38 31 749

Odgojno-obrazovna skupiuna Ribice iz DV Carić u Novalji rado čita slikovnicu Djevojčica i medo. Nakon prvih čitanja u studenom izradili su mede od slanog tijesta, a djevojčice kao štapne lutke. Te lutke svakodnevno koriste u dramskim igrama.


   
OdgovoriCitiraj
(@patricija-sonje)
Dječji vrtić Carić, Novalja
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 3
 

I djeca odgojno-obrazovne skupine Gaunići iz DV Carić u Novalji upoznali su Djevojčicu i medu čije su avanture rado crtali te radove izložili na vidljivo mjesto.

WhatsApp Slika 2025 01 10 u 09.40.16 10c80261
WhatsApp Slika 2025 01 10 u 09.40.16 91d9ffbb
WhatsApp Slika 2025 01 10 u 09.46.31 5ad267ef
WhatsApp Slika 2025 01 10 u 09.40.16 e5191fe4
WhatsApp Slika 2025 01 10 u 09.40.16 882283fa

 


   
OdgovoriCitiraj
(@krijesnice-srednjaci)
Naziv ustanove
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 6
 

Djeca iz dječjeg vrtića Srednjaci, odgojno-obrazovne skupine Krijesnice, sa velikim veseljem i ljubavlju odradila su svaki zadatak iz radne knjižice a na dodala su i poneki svoj, poput slikanja svog prvog i najdraže plišanca, kojega su donijela u skupinu, pričala o njemu i emocijama koje ih vežu uz njih, te ih i naslikala u tehnici koju su sami odabrali. 

Vremenski stroj im je ipak bio najdraži, jer su njime odlazili na razna mjesta i u razne životne situacije koje su im bile drage i koje su ostavile trag u njima. 

Također, s veseljem su modelirali svoga medvjedića od tijesta prije čega su tijesto sami napravili, te izradili lutke na štapu od raznih tkanina koje svakodnevno unose u dramske improvizacije.

 

DV Srednjaci

Skupina Krijesnice

Osgojiteljice: Barbara Matojina i Gordana Merle


   
OdgovoriCitiraj
(@krijesnice-srednjaci)
Naziv ustanove
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 6
 
IMG 20250206 WA0026
IMG 20250206 WA0027
IMG 20250206 WA0031
IMG 20250206 WA0028
IMG 20250206 WA0030

   
OdgovoriCitiraj
(@viki)
DV Škrinjica, Vidovec
Član: prije 2 godine
Objave: 11
 

Slikovnica „Djevojčica i medo“ pripovijeda o prijateljstvu, ali i o odrastanju u kojem prošlost za svakog od nas ima, naravno, veliko značenje. Djeci smo omogućili povratak u prošlost donošenjem u vrtić svojih plišanaca iz vremena kad su im oni bili potrebni. Razgovarajući s djecom o tom razdoblju, shvatila su kako su već sad dovoljno porasla da više nisu ovisna o njima, ali da se s velikom radošću mogu prisjetiti kako su im oni pomogli kada im je to bilo najpotrebnije. Isto tako djeca su se prisjetila i drugih događaja, smještala ih u bližu ili dalju prošlost te shvatila da svi ti događaji imaju posebno mjesto u njihovim životima i iako rastu, uvijek će biti dio njih i njihovih života. Suočavanje s novim izazovima, emocionalni rast i osamostaljivanje, uz prisjećanje događaja i ljudi iz naše prošlosti, stvara bogatiju sliku o nama samima što naravno utječe i na naše samopouzdanje i samopoštovanje. Iz dana u dan, potaknuta takvim snažnim i vrijednim slikovnicama, kao što je ova, djeca rastu i pozitivno se razvijaju na svom putu. 

PROVEDENE AKTIVNOSTI:

  • igrali smo igru “Mreža prijateljstva” (Aktivnost koja pomaže djeci da se bolje upoznaju, razviju osjećaj povezanosti, poštovanja i pozitivne komunikacije. Kroz ovu igru djeca uče izražavati svoja mišljenja o drugima i prepoznavati dobre osobine kod svojih vršnjaka, što stvara atmosferu prijateljstva i uzajamne podrške.)
  • djeca su se kreativno izražavala na različite načine - slikala medvjede pastelama, konstruirala ih na magnetnoj ploči, oblikovala medvjede od vune i slanog tijesta, crtala/slikala vlastite plišance, konstruirala medvjede različitim neoblikovanim materijalom
  • donosila su u vrtić njima važne plišance od doma, igrala se s njima u vrtiću, razmjenjivala i igrala se s plišancima svojih prijatelja
  • trake od tkanine iskoristila su za preplitanje te su tako izradila šal za svog plišanca
  • vježbala su i vještine šivanja na svojim plišancima (pokrpala su rupe na njima)
  • rješavala su zadatke iz Kreativne knjižice te smo razgovarali o životnom ciklusu čovjeka - kako dolazimo na svijet, rastemo, starimo...
  • promatrala su stare obiteljske fotografije, uočavala razlike u odnosu na danas
  • izrađivala su lente vremena - crtala sebe kao bebe, sada i kako će izgledati za nekoliko godina (radili smo na vremenskim odnosima: što je prošlost, sadašnjost i budućnost)
  • promatrala su zviježđa u časopisima, čitala njihova imena te ih pisala prema predlošku
  • crtala su i slikala zviježđa prema promatranju - Veliki i Mali medvjed
  • ponovno smo naše staklene površine iskoristili za crtanje medvjeda flomasterima
  • prema uputama u Kreativnoj knjižici djeca su oblikovala lutkice od špatula
  • djeca su medvjediće oblikovala i u tehnici kolaž, a doživljaje iz priče likovno su izražavala aqua bojicama 
  • knjižni junak, koji je krenuo put Slovenije iz našeg vrtića, upravo je bio naš medo Đuro
DJEVOJČICA I MEDO 1
DJEVOJČICA I MEDO 2
DJEVOJČICA I MEDO 3
DJEVOJČICA I MEDO 4
DJEVOJČICA I MEDO 5

   
OdgovoriCitiraj
(@svjetlana)
Osnovna škola Mahično s Područnom školom Goršćaki i Osnovna škola Rečica
Član: prije 2 godine
Objave: 64
 

@dani Jedna slikovnica, a pregršt aktivnosti... Inspiracija ste, vrijedna Danijelo! 😍


   
OdgovoriCitiraj
(@ucenici-1-r-os-beletinec)
OŠ Beletinec
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 6
 

U našem razredu provedene su razne kreativne i edukativne aktivnosti inspirirane slikovnicom Djevojčica i medo.

Nakon čitanja priče učenici su istraživali podvodni svijet te su ga prema vlastitoj mašti i nacrtali. Na taj su način razvijali svoju kreativnost i vizualnu percepciju.             

Jedna od omiljenih aktivnosti bila je izrađivanje jednostavnih lutkica na štapu. Nakon toga su, koristeći već postojeći paravan, odglumili razgovorne susrete i igre tih lutkica. Oduševljenje ovom aktivnošću bilo je veliko jer učenici vole animirati lutkice i izražavati se kroz igru.                                                                                       

Svi učenici su se veoma rado uključili u igru prijateljstva, sjeli su u krug i uputili jedni drugima lijepe riječi te time slali pozitivne i poticajne poruke. To je doprinijelo jačanju zajedništva i razvijanju socijalnih vještina.       

Dodatno, učenici su u grupama osmislili i izradili vremenski stroj koristeći različite materijale što je potaknulo njihovu maštu i timski rad.                                     

Također su istraživali svemir, nebeska tijela, zvijezde i planete te su na planetima nacrtali vlastite zamišljene svjetove.

Sve provedene aktivnosti bile su iznimno uspješne i s oduševljenjem prihvaćene od strane učenika. Navedenim aktivnostima obuhvatili smo odgojno-obrazovne ishode predmeta Hrvatskoga jezika, Prirode i društva, Tjelesne i zdravstvene kulture, Likovne kulture te ishode gotovo svih međupredmetnih tema. Kroz igru, kreativnost i zajednički rad, učenici su razvijali maštovitost, suradničke vještine i međusobno poštovanje.

0 02 05 34cef517b781eb44e0a6cfec4c0f3a219bce01e9d8953aa702af378dd91b0d0b 488552ecb29842d7
0 02 05 3de02cb9e76a44d813f3ee5a39861dee9dbb8c72ce24e31a954a5d5d5af64214 e265cb681136773e
0 02 05 a591e4e6fc92d8b48eba126222f69da12bda5914f2c006147fe1c0c50010b508 e74d3290d78d879e
0 02 05 cd387381ae79a0d8c1d591601fd44eb473a398b0fd26161a902b0b6649648dce 2719b73b92df8988
0 02 05 a232c1515e563e07c37325c1d9c76f486ec81453d6b770397145829792350e11 b881022e31a75a2e

 

Ova tema je mijenjana prije prije 5 mjeseci od Snježana Martinez i učenici 1. r.

   
OdgovoriCitiraj
(@adezeljin1308)
Dječji vrtić Pahuljica, Rab
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 20
 

 

Odgojna skupina Koralji, Dv Pahuljica 

Djeci se knjiga Djevojčica i medo veoma svidjela, pa su iz tog razloga odlučili da nam knjižni junak bude upravo medo

Imali su zadatak nacrtati ga te na temelju njihovog crteža odgojiteljica Jelena ga je sašila te smo ga poslali u odabrani vrtić i veselimo se vidjeti što je sve doživio i gdje je sve bio.

Djeca su se likovno izražavala na temu knjige te su od vune, štapića, kolaža izrađivali lutke djevojčice, temperom su oslikavali aluminijsku foliju te preko nje otiskivali papir kako bi dobili sliku - likovna tehnika monotipija. Od aluminijske folije izrađivali su figure medvjeda i djevojčice te su ih kasnije bojali temperom. Od ljepenke izrezivali su oblike medvjeda te ih ljepljenjem užeta popunjavali.

IMG e3c85258d56b8474c084c4a04c1e6eff V copy 900x675
IMG 106137cc47b0af059ad48ccda0a37560 V copy 800x600
20250127 095257 copy 908x2016
IMG 3b891b90db84b75aa0af6356e0bd3568 V copy 800x600
20250127 101223 copy 908x2016

 


   
OdgovoriCitiraj
(@adezeljin1308)
Dječji vrtić Pahuljica, Rab
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 20
 
20250130 103811 copy 908x2016
20250127 101223 copy 908x2016
20250128 100022 copy 908x2016
20250128 103059 copy 908x2016
IMG c7352ee3eca071c9af94fe0086b854a6 V copy 600x800

 


   
OdgovoriCitiraj
(@adezeljin1308)
Dječji vrtić Pahuljica, Rab
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 20
 

Potaknuti pričom pogledali su dokumentarni film o svemiru i planetama te su izrađivali planete od stiropornih kuglica, te sunčev sustav, istražili su koje su karakteristike svih planeta te zbog čega samo na Zemlji postoje živa bića

Od slanog tijesta modelirali su medvjede te ih naknadno obojali. Od papira za pečenje uz pomoć odgojiteljice izrezali su medvjede te ih bojali crnim tušem. 

Uz pomoć donacija roditelja zajedničkim snagama nastao je vremenski stroj s kojim se svakodnevno igraju te potaknuti razgovorom što vremenski stroj može osmislili su igru pretvaranja te petkom kada u našoj grupi bude maškarana zabava, prolaze kroz stroj te tako postaju nešto drugo (ovisno koju masku donesu od kuće).

IMG 3f705aef72e206c348aedd98943103bb V copy 800x600
IMG dd35528e24520ff5db7fdae9c21fcd9b V copy 800x600
IMG f7cb7bab12b10d5cdfe3db3fa4e97616 V copy 600x800
20250213 072955 copy 908x2016
20250219 151304 copy 908x2016

   
OdgovoriCitiraj
(@nikolina-prpic)
Naziv ustanove
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 10
 

DV Ivane Brlić Mažuranić, Zagreb, skupina Lavići, odgojiteljice Nikolina Prpić i Tatjana Škrlec

Djeca su bila oduševljena pričom, interes za aktivnosti je bio velik i dugotrajan. Započeli smo donošenjem omiljenih plišanih igračaka i simboličkim igrama, miješenjem medvjedića od slanog tijesta, spoznajnim aktivnostima o životu medvjeda i izradom matematičkih i društvenih igara na temu medvjeda. No potom su nas zaokupile stvaralačke aktivnosti: slikanjem tehnikom mokro na mokro tuševima nastali su likovni radovi, slikovnica i scenografija za naš animirani film nastao po motivima priče. O svim našim aktivnostima djeca su pisala u našim zidnim novinama, a s obzirom da smo skupina s integriranim ranim učenjem engleskog jezika, na motiv priče nadovezali smo se i sklopom Bear . Naš animirani film možete pogledati na Youtube na sljedećem linku https://youtu.be/xDlmkXnwsZk

WhatsApp Image 2025 02 21 at 15.26.14 28034899
WhatsApp Image 2025 02 22 at 19.00.23 e97c2d69
WhatsApp Image 2024 12 02 at 09.25.18 f03aff58
WhatsApp Image 2025 02 21 at 15.26.16 6bf81ef7
WhatsApp Image 2025 02 21 at 15.26.14 b42a6d72

 


   
OdgovoriCitiraj
(@marija-eliza-s)
Dječji vrtić Cvrčak Mali Lošinj
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 7
 

Djevojčica i medo i kod nas u Lopticama 🙂

IMG 4224
IMG 4223
IMG 4077 (2) 11zon
IMG 4066 11zon

 

Priča Djevojčica i medo zanimljiva nam je u više aspekata. Iako, s malo teksta ova umjetnička slikovnica  na prvu djeluje kao da je  za mlađu djecu, ona je i te kako aktualna i zanimljiva našim predškolcima.

Nakon što smo ju par puta pročitali, djeca su izradila lutkice, te smo pokrenuli jedan mali projektić u našem vrtiću koji se zove Veliki čitaju malima.  Gostovali smo u mlađim skupinama  Kockice i Bubamare te im odglumili i ispričali priču.

Zaintresirala nas je tema protoka vremena, razgovarali smo i gledali fotografije kako je to bilo kad smo bili mali, ali smo i razgovarali o budućnosti. Odlučili smo izraditi vremensku kapsulu u koju ćemo staviti otisak našeg vremena. To smo i učinili, ukrasili smo staklenku, ubacili naše crteže, pokoju igračku, te pismo s porukom za 2035. godinu. Kapsulu smo zakopali u vrtićki vrt i označili mjesto. Dogovorili smo ponovni susret za 10 godina! Nakon što smo poslali poruku u budućnost, djeca su nas pitala je li ima kakva poruka za nas iz prošlosti. Odgovor na to pitanje  postavili  smo na pravo mjesto a to su naša dva Lošinjska muzeja Palača Fritzi i Apoksiomen. U Palači Fritzi smo pogledali izložbu o plesu, te su nam poruku iz prošlosti prenijeli tradicionalni plesači, te njihove zanimljive nošnje!  Još jaču poruku iz prošlosti prenio je djeci brončani antički kip iz 1. stoljeća, Apoksiomen. Djecu je dojmila  priča oko kipa i sam kip, kao i njegov mali prijatelj mišić.

Ovu smo temu također iskoristili za učenje vremenskih jedinica i gledanja na sat.

Slikovnica i njezine prekrasne ilustracije bile su inspiracija i za mnoga likovna iskustva. Tako su djeca slikala kućice koje lete, izradila medvjediće iz slanog tijesta, te još druge likovne zadatke koji su zadani u kreativnim knjižicama. Također, smo radili na jačanju naših odnosa zadacima koji smo našli u knjižici, kao što je Krug prijateljstva.

Za kraj, možemo zaključiti da je ova prekrasna slikovnica uistinu zaživjela u našoj skupini, te da će likovi biti i dalje prisutni u našim srcima!

Pozdravi iz Maloga Lošinja 🙂


   
OdgovoriCitiraj
(@mirjanasepic)
Dječji vrtić Matulji, skupina Sovice od 3 do polaska u školu
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 10
 

Skupinu "Sovice" iz Dječjeg vrtića Matulji zainteresirala je slikovnica "Djevojčica i medo" svojim ilustracijama i jednostavnošću teksta. Tjednima smo je čitali, prelistavali...iz nje smo nadogradili različite aktivnosti. Razveselili smo na kraju roditelje "medvjedićima zaljubljenog srca" povodom Valentinova.

Započeli smo na način da su djeca , po dogovoru, u vrtić donijela svog omiljenog plišanca i predstavila ga u jutarnjem krugu. Dobili smo i raspravu što će se u budućnosti dogoditi s njihovim plišancima. Zanimljiv odgovor koji je otvorio diskusiju među djecom bio je od Viktora: "Naravno, kad ja budem velik plišanca ću darovati svom sinu." 

Ilustracija priče samoinicijativno je nastala od svakog djeteta.

Izrađene štapne lutke, djevojčice i mede, iz malog kazališta nasmijavale su prisutne gledatelje. Bilo je različitih, vlastitih priča i nastavaka.

Izrada vremenskog stroja bila je pretežno aktivnost dječaka. Nazvali su ga "STEJŠEN" i predložili da se svi sa svojim crtežima ukrcamo na vremenski stroj. Ivano sebe nije htio nacrtati i svoju ideju obrazložio, ali ma čakavštini jer je on aktivan govornik: "Ja se neću nacrtat, aš ne otejen poć va taj stroj!".

Iz aktivnosti slanog tijesta dobili smo raznovrsne medvjediće.

Plakatom "Medvjed ili medved" pokazali smo sve što znamo i želimo o medvjedu saznati. 

20250128 101528
20250204 095433
20250210 075042
20250210 075148
20250207 090755

 


   
OdgovoriCitiraj
Stranica 1 / 2
Share: