- O NAMA
- O PROJEKTU
- OLL/en
- Aktivnosti
- NMKolumna
- NMKalendar
- Okrugli stol
- FORUM
- PRIJAVITE SE!
Registrirajte se svojim imenom i prezimenom i postanite dio interaktivne NMK zajednice! Komentirajte, razmjenjujte mišljenja i profesionalno se povežite s kolegama i kolegicama u projektu. Učinimo ovaj forum mjestom za učenje i stjecanje novih profesionalnih iskustva!
Prije početka korištenja Foruma, molimo vas da pročitate Pravila ponašanja i Upute za korištenje.
Molimo vas da komunikaciju održavate primjerenom, pristojnom i poticajnom. Svoje objave objavljujte u odgovarajuće teme. NMK zadržava pravo moderiranja i kontrole sadržaja – svi neprimjereni sadržaji i komentari, vrijeđanja i drugi oblici neprimjerene komunikcije bit će izbrisani, a autori takvih sadržaja bit će blokirani. Nepoštivanje GDPR odredbi kao i nepridržavanje zakona RH bit će prikladno sankcionirani.
U Dječjem vrtiću „Sunce“ proveli smo čarobne trenutke ispunjene kreativnim i edukativnim aktivnostima inspiriranima slikovnicom Djevojčica i medo. Aktivnosti su započele čitanjem priče, nakon čega su djeca s odgojiteljima razgovarala o glavnim likovima, njihovim osjećajima te o posebnoj povezanosti djece s njihovim omiljenim igračkama. Svoje su najdraže igračke mališani predstavili ne samo riječima, već i kroz različite likovne tehnike, izražavajući svoju maštovitost i emocije. Poseban doživljaj bila je izrada vlastitih medvjedića od tijesta, što je dodatno obogatilo njihovo iskustvo ove priče.
Uz navedeno, djeca su imala priliku otkriti ljepote i kulturne posebnosti Sjeverne Makedonije. Kroz zanimljive aktivnosti upoznali su se s njezinim geografskim položajem, zastavom i prepoznatljivim simbolima. Poseban dojam ostavila im je priča o čarobnom Ohridskom jezeru, koje su zatim oživjeli kroz likovne radove. U vrtiću su odzvanjali zvuci tradicionalne makedonske glazbe, plesali su se narodni plesovi, a djeca su s oduševljenjem promatrala fotografije bogato ukrašenih makedonskih nošnji koje su potom prikazali i crtežima.
Sve ove divne spoznaje i doživljaji objedinjeni su u veselom i šarenom plakatu posvećenom Sjevernoj Makedoniji, koji krasi naš vrtić i svima prenosi duh ovog veselog projekta čiji smo sudionici.
DV Lađica, skupina Patkice.
Nakon pročitane slikovnice Djevojčica i medo, odlučili smo naparviti svoga knjižnog junaka - Medu, i njegovu putujuću kuću, prema uzoru na jednu stranicu iz slikovnice (zvjezdano nebo). Vrijedno i marljivo su napunili jutenu vreću vunom, zalijepili su oči, stavili mu plavi šal, obojali kuću te je tako bio spreman za put na more. Poželjeli smo mu sretan put i od siječnja nestrpljivo čekamo njegov povratak!
Sovići su čitali i analizirali slikovnicu. Donijeli su svoje fotografije na kojima su bili bebe, odnosno djeca do dvije godine. Promatrali su se u ogledalu odnosno zapažali koliko su se promijenili. Izradili smo okvire za fotografije od drvenih štapića te smo tim fotografijama ukrasili našu sobu dnevnog boravka. Proveli smo još jednu aktivnost na temu ove slikovnice, a to je izrada medvjedića od slanoga tijesta.
DV "Olga Ban" Pazin - skupina Cvjetići
Slikovni
ca Djevojčica i medo u našoj skupini je bila veoma prihvaćana. Ovo su samo neke od aktivnosti provedenih u skupini.
Djeci se jako svidjela ilustracija djevojčice i mede u igri s balonima i to je potaknulo i našu igru s balonima od sapunice. Nakon čitanja slikovnica samoinicijativno su počela crtati kućice na vanjskom prostoru.
Slano tijesto korišteno za modeliranje djeca su namijesila sama razmišljajući o odnosima sastojaka. Tu aktivnost još uvijek ponavljamo i svakog tjedna namijesimo novo slano tijesto.
Najzanimljivija aktivnost bila je, uz razgovor o odrastanju, izložba naših fotografija kad smo bili mali. Uz to napisali smo kakvi smo bili i što smo da sad naučiti. Ovu aktivnost provoditi ćemo do kraja pedagoške godine nadopunjavajući papire sa novim postignućima ali i fotografijom na kraju godine (kad smo narasli).
Uživamo u slikovnicama i projektu, ne stižemo sve ni dokumentirati ni prezentirati vama.
U našoj školi provedene su razne kreativne i edukativne aktivnosti inspirirane slikovnicom Djevojčica i medo. Djeca su bila oduševljena pričom, a njihov interes za aktivnosti bio je velik i dugotrajan. Kroz različite aktivnosti, djeca su imala priliku likovno se izražavati i pokazati svoju kreativnost.
Dječji vrtić Potočnica - područni odjel Stari Gradac
Mješovita odgojna skupina Žirafice uživala je u toploj i dirljivoj priči Djevojčica i Medo, koja nas je potaknula na niz zanimljivih aktivnosti kroz igru, umjetnost, simboliku i istraživanje.
Nakon što smo pročitali slikovnicu "Djevojčica i medo", priča nas je inspirirala na improviziranu dramatizaciju uz pomoć plišanih igračaka. Djeca su zatim uspoređivala veličinu svojih plišanaca s vlastitim tijelima i objašnjavala zašto im je baš taj plišani medvjedić najdraži, donoseći svoje omiljene igračke u vrtić.
Nastavili smo razgovor o životinjama, a gluma i dramatizacija su djecu posebno zainteresirali. Kao sljedeći korak, odigrali smo dramatizaciju priče "Rukavica", u kojoj su životinje bile glavni likovi.
Zajedno smo izradili medvjeđi brlog i osmislili pokretnu igru pod nazivom "Školica sa medvjeđim tragovima", koja vodi do brloga. Također smo izrađivali društvenu igru "Opasna šuma" koristeći filc i plastificirane materijale. Djeca su, uz puno entuzijazma, sama postavila pravila igre i dosljedno ih poštivala dok su se natjecala u pokušaju da dođu do brloga mrkog medvjeda.
@anita-z Vrlo kreativno i inspirativno! Čestitam!
@zrinka-hrzic Likovni radovi prema Modrianu vrlo su lijepi. Čestitam na razvijanju digitalnih kompetencija kod djece. Bravo ❤️
Djevojčica i medo
Učenici 1. r. Osnovne škole Brod Moravice poslušali su priču Djevojčica i medo.
Prije priče knjižničarka im je pročitala nekoliko podataka o medvjedima iz enciklopedije Omiljene domaće i divlje životinje kako bi kasnije mogli uspješno rješavati zadatke.
Uslijedila je igra Prati tragove; učenici su bili podjeljeni u dvije grupe, žuti i zeleni. Svaka je grupa imala 6 tragova tj. 6 različitih zadataka koje su morali uspješno riješiti. Tragove su pratili prema rednim brojevima.
Zeleni su bili brži, snalažljiviji, spretniji no ni žuti nisu puno zaostajali.
U knjižnici je bilo zabavno, tijesno, dinamično, uzbudljivo, napeto, bučno…