Forum

Dobrodošli na NMK Forum!

Registrirajte se svojim imenom i prezimenom i postanite dio interaktivne NMK zajednice! Komentirajte, razmjenjujte mišljenja i profesionalno se povežite s kolegama i kolegicama u projektu. Učinimo ovaj forum mjestom za učenje i stjecanje novih profesionalnih iskustva!

Prije početka korištenja Foruma, molimo vas da pročitate Pravila ponašanja i Upute za korištenje.

Molimo vas da komunikaciju održavate primjerenom, pristojnom i poticajnom. Svoje objave objavljujte u odgovarajuće teme. NMK zadržava pravo moderiranja i kontrole sadržaja – svi neprimjereni sadržaji i komentari, vrijeđanja i drugi oblici neprimjerene komunikcije bit će izbrisani, a autori takvih  sadržaja bit će blokirani. Nepoštivanje GDPR odredbi kao i nepridržavanje zakona RH bit će prikladno sankcionirani.

NMK Forum tutorial

Gospodin Njokić i j...
 
Notifications
Clear all

Gospodin Njokić i jedrenjak

43 Objave
31 Korisnici
48 Likes
381 Pogledi
Danijela
(@danijela)
Ibis grafika Admin
Član: prije 3 godine
Objave: 67
Topic starter  
Gospodin Njokić   brodić

   
Citiraj
Oznake teme
(@zvjezdica-123)
Dječji vrtić "Ježeva kućica - Beretinec"
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 6
 

       DV "Ježeva kućica", Beretinec. Naša starija skupina "Trčeki", s oduševljenjem je prihvatila slikovnicu. Često je traže ponovo, listaju, promatraju poticajne ilustracije i traže da im se čita. U radnim knjižicama riješili smo postavljene zadatke, a vrlo je zanimljivo bilo na balu koji smo si priredili u sobi dnevnog boravka. Temi smo spojili aktivnosti i igrice razvrstavanja otpada. 

Aktivnost koja je ostavila najveći utisak svakako je bila "Tombola darivanja". Time smo se riješili starih igračaka i dobili nove, a samim time imali vrlo empatičnu i simpatičnu aktivnost za vrijeme blagdana.

465743579 1141715770635642 3802784060886055011 n
462586245 1237816254001533 1834481130706539068 n
462579518 8835518526528283 5448524151341488168 n
462569013 2003860656756533 4012058072430136211 n
467473107 374315922405300 3924342766429731206 n

 


   
Svjetlana Basara, MirjanaSepic, Danijela and 1 people reacted
OdgovoriCitiraj
(@tatjanagladovic)
Dječji vrtić Ježeva kućica Beretinec
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 12
 

U našoj mlađoj skupini "Minići" djeca su uživala slušajući priču o gospodinu Njokiću. Gledajući ilustracije koje su jako bogate detaljima djeca su iznova otkrivala nove stvari koje je gospodin Njokić sakupljao. Izradili smo kućice u 3D verziji i zamišljali da su to naše kućice u kojima se sakrivaju tajne.

Pokušali smo i nabrojati čega sve u kući gospodina Njokića nije bilo te smo to i nacrtali. Okušali smo se i u plesnim koracima pa smo osim valcera osmislili i svoj ples. Najvažnija i najljepša aktivnost je bila organizirana tombola u kojoj su djeca donijela svog plišanca od kuće i poklonila ga prijatelju te time uvježbavali svoje socijalne vještine.

IMG 20241217 123831 1
IMG 20241217 093601 1

   
OdgovoriCitiraj
(@tatjanagladovic)
Dječji vrtić Ježeva kućica Beretinec
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 12
 
IMG 20241217 100503
IMG 20241213 084726
IMG 20241213 090001

   
OdgovoriCitiraj
(@viki)
DV Škrinjica, Vidovec
Član: prije 2 godine
Objave: 11
 
Skupina „Loptice“, DV Škrinjica iz Vidovca već je treću godinu uključena u projekt Naša mala knjižnica koji je djeci omogućio da kroz kvalitetne slikovnice uče o vrijednostima. Sve slikovnice na kojima smo u proteklim godinama radili, kao i one na kojima radimo ove pedagoške godine nose vrijedne poruke. Aktivnosti koje promiču već spomenute vrijednosti osmišljene su kako bi djeci omogućile razumijevanje i primjenu vrijednosti u svakodnevnom životu. U slikovnici „Gospodin Njokić i jedrenjak“ saznajemo vrijednost prijateljstva, pripadanja nekome te vlastite važnosti pak za druge. Djeca i u skupini grade svoja čvrsta prijateljstva. Svakodnevno ih se potiče na međusobno pomaganje, empatiju, mirno rješavanje sukoba te na uljudno međusobno komuniciranje. Također otkrivamo vrijednost koju nazivamo darežljivost. Naime, glavni lik odlučuje se na veliki životni zaokret te ne baca nepotrebne stvari već ih poklanja ljudima koji si takve stvari ne mogu priuštiti. Djeca shvaćaju da mnogi ljudi pa i u našoj okolini, žive u neimaštini, pokazuju empatiju spram njih i iznose ideje kako im se može pomoći i što im možemo darovati. I ova je slikovnica omogućila djeci razvoj empatije te pozitivnih stavova i odnosa prema okolini. Najviše smo o vrijednostima razgovarali, ali i u mnogim drugim aktivnostima koje smo proveli na temu ove slikovnice djeca su primjenjivala vrijednosti kao što su prijateljstvo, suradnja, pomaganje, empatija, briga za drugog, velikodušnost:
  • djeca su crtala grupni likovni rad na temu što sve gospodin Njokić ima u kući, a što mu nedostaje – surađivala su tijekom crtanja, davala ideje jedni drugima
  • istraživala su kako teku potoci i rijeke te uz pomoć zemljovida promatrala rijeke u Hrvatskoj – pomagali naći rijeke na zemljovidu
  • imenovala su rijeke u blizini mjesta u kojem žive, te vježbala vještine početnog čitanja i pisanja pridružujući odgovarajuća slova pojmovima te pišući imena rijeka u Hrvatskoj prema predlošku – pokazivala kako se pišu slova i ohrabrivala one kojima to teže ide
  • rješavala su zahtjevne i manje zahtjevne labirinte – bila strpljiva i više puta iznova tražila izlaz
  • oblikovala su jedrenjake prema predlošku te od papira tehnikom origami – bila ustrajna i strpljiva u radu prilikom presavijanja papira
  • djeca su slikala jedrenjake prema promatranju, konstruirala ih na različite načine (iz šibica, na magnetnoj ploči, pomoću plastičnih pikalica) – hvalila rad i kreativnost drugih
  • konstruirala su i labirinte iz pedagoški neoblikovanog materijala – surađivala prilikom konstruiranja
  • bojala su bojanke te time vježbala i usavršavala grafomotoriku – motivirala jedni druge za rad
  • na našim staklenim stijenama djeca su crtala jedrenjake flomasterima i crtala su jedrenjake olovkom – predlagala i pomagala u završavanju radova
  • igrala su matematičku igru prepoznavanja i pridruživanja zadanih brojeva – pomagala u prepoznavanju brojeva i količine
  • istraživala su kruženje vode u prirodi te je napravljen i pokus pomoću kuhala – upozoravala na opasnosti i štitila jedni druge
  • tehnikom kaširanja konstruirana je maketa putovanja gospodina Njokića na svom jedrenjaku – pokazala oduševljenje za nastali rad, veselila se uspjehu drugih
  • djeca su modelirala jedrenjake iz plastelina i jedra iz papirnatih ubrusa te je ujedno i ispunjen nagradni zadatak iz Kreativne knjižice – pomagala bolje oblikovati jedrenjak iz plastelina onima kojima jedrenjaci nisu bili stabilna

 Djeca su tijekom svih aktivnosti bila poticana da što manje traže pomoć i intervenciju odgojitelja te da međusobno više surađuju, da si pomažu i budu jedni drugima podrška.

file (1)
file (2)
file (3)
file (4)

   
OdgovoriCitiraj
(@barbara-matahlija)
PO Lopar, Rab
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 17
 

Veselili smo se obrađivanju slikovnice "Gospodin Njokić". Djeci se najviše svidjela Margareta te su pokazali interes za pomaganjem, stoga je svatko donio jednog plišanca u vrtić koje smo zapakirali i donirali bolnicama u organizaciji "Dječji šareni ulaz".

  • Izrađivali smo veliku maketu jedrenaka od recikliranog i neoblikovanog materijala
  • naučili smo razvrstavati otpad u odgovarajuće spremnike i osvještavali važnost očuvanja okoliša
  • učili smo plesati bečki i engleski valcer koji im se jako svidio te smo svaki odlazak u dvoranu koristili kako bismo igrali igru pretvaranja u kojoj su djevojčice bile princeze, a dječaci plemići
  • modelirali smo jedrenjake od plastelina
  • na zemljopisnoj karti istraživali smo rijeke Hrvatske i otkrili naziv našeg mora

 

IMG 20250116 WA0004
IMG 20250116 WA0003
page 5 drawing
page 1 drawing
1737021424836
1737021424830
1737021424824
14
13
1737021424878

   
OdgovoriCitiraj
(@barbara-matahlija)
PO Lopar, Rab
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 17
 
page 6 drawing

   
OdgovoriCitiraj
(@ucenici-1-r-os-beletinec)
OŠ Beletinec
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 6
 

U sklopu projekta "Naša mala knjižnica" pročitali smo slikovnicu Gospodin Njokić i jedrenjak. Nakon čitanja, organizirali smo razne aktivnosti koje su potaknule učenike na kreativno izražavanje, timski rad i produbljivanje poruka same priče.

Jedna od aktivnosti bila je crtanje svega što Gospodin Njokić nije imao u svojoj kući. Učenici su radili u dvije grupe te su kroz suradnju istraživali samu slikovnicu i maštovito stvarali crteže na zadanu temu. Aktivnost je poticala ne samo njihovu kreativnost, već i sposobnost zajedničkog rada, dogovaranja i dijeljenja ideja.

Kako bismo dodatno obogatili ovaj projekt, organizirali smo plesni bal u čast proslave božićnih blagdana. Učenici su plesali na razne vrste skladbi, poput valcera i sličnih plesova, što je pridonijelo veseloj atmosferi i zajedničkom duhu.

Osim kreativnih i zabavnih aktivnosti, povezali smo sadržaj slikovnice s nastavnim sadržajima prirode i društva. Učenici su razvrstavali živa i neživa bića te raspravljali o poruci priče. Naglasak je bio na važnosti života u zajedništvu, održavanju čistoće u svom okruženju i brizi za planet Zemlju.

Zaključno, ovaj projekt obogatio je iskustvo čitanja kod učenika te ih potaknuo na promišljanje o važnim vrijednostima poput zajedništva, suradnje i brige za okoliš. Aktivnosti su bile i edukativne i zabavne, a učenici su pokazali veliku angažiranost i entuzijazam.

0 02 05 9be3920c6008313543fc5e5bb8e26bfa880cf430abdeaaf3c6af0df47cfe5148 17e39210412f38d4
0 02 05 06f82a6a8d22aba8841db2ce4a673e114254201e87c7f4dc11e41273f832c811 145f9641b2654ad
0 02 05 161739e3c4380f1ea2b01001fa2f93152329f424e70aae8953eb021c0a286c17 6c8bcb632b333bc2
0 02 05 5c51a3ee3aee776f1d21da91798fa34b78d5028bf99284855a668bb5bbcbcb13 b8e3889dada32e74
0 02 05 9932b47e834acf33d224aaf9df7fcf81aa75555992abd988c306d0c9d4b8ebf3 5fef057855895dc6

 


   
OdgovoriCitiraj
(@vesna-stevinovic)
Naziv ustanove
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 8
 

Skupina ''Vrapčići'' iz DV ''Radost'' Novska obradila je ove aktivnosti:

- Nacrtali smo kuću Gospodina Njokića

- izradili smo maketu kuće Gospodina Njokića

- odgledali smo kratki film o rijeci Savi te poplavi koje je uzrokovala nabujala rijeka Sava

- odgojiteljice su izradile lutka Gospodina Njokića za igru

IMG 20250109 WA0012
IMG 20250109 WA0004
20250114 091729
20241211 092225

 

IMG 20250111 WA0000

 


   
OdgovoriCitiraj
(@anamaria)
Dječji vrtić Gardelin
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 8
 

U dječjem vrtiću Gardelin u Pakoštanima, djeca su vrlo dobro prihvatila priču o našem Gospodinu Njokiću - toliko da smo je nekoliko puta iščitavali. Rješili smo i radne listove u našim vježbenicama, izrađivali papirnate brodiće i ukrašavali ih sa svime onime što bi voljeli ponijeti sa sobom, crtali smo i što sve Njokić ima, a na karti smo pratili i Njokićev put preko rijeka u Hrvatskoj.

 

20250117 095735
20250117 094734
IMG 20250117 WA0003

   
OdgovoriCitiraj
(@biljanakrnjajic)
Naziv ustanove
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 9
 

Izražavanje misli i osjećaja kroz aktivnosti inspirirane knjigom "Gospodin Njokić i jedrenjak"

 

U sklopu projekta "Naša mala knjižnica", učenici 1.a i 1. c razreda OŠ Siniše Glavaševića u Vukovaru su odlučili sudjelovati u razmjeni knjižnih junaka. Ove godine izradili su Gospodina Njokić koji je zajedno sa svojim dnevnikom otputovao OŠ Domovinske zahvalnosti u Kninu i drugi u OŠ "Antun Klasinc"  Lasinja .

Cilj radionice bio je pomoći učenicima da prepoznaju i izraze svoje misli i osjećaje, razviju empatiju te unaprijede međusobne odnose u razredu.

Radionica: Misli i osjećaji kroz slike

Učenici su sjedili u krugu, a u sredini su bile raspoređene slike s različitim motivima – prirodom, ljudima i raznim situacijama. Nakon čitanja i razgovora o knjizi Gospodin Njokić i jedrenjak, učenici su birali slike koje su ih privukle i povezivali ih s vlastitim emocijama.

Knjižničarka je započeo s primjerom:

"Odabrao/la sam ovu sliku jedrenjaka jer me podsjeća na gospodina Njokića i njegovu hrabrost da slijedi svoje snove."

Potom su učenici dijelili svoje dojmove i osjećaje, objašnjavajući što ih je privuklo slici, na što ih podsjeća i kako se osjećaju dok je promatraju. Aktivnost je završila zajedničkim osvrtom: učenici su razgovarali o tome kako su doživjeli tuđa iskustva i osjećaje te koliko im je značilo što su mogli otvoreno podijeliti svoje misli.

Igra: Poklanjam ti

Drugi dio radionice bio je posvećen igri „Poklanjam ti“. Jedan učenik sjedio je na stolici unutar kruga, dok su mu ostali „darivali“ plišanu igračku uz simboličnu poruku. Inspirirani pričom o gospodinu Njokiću, učenici su poklanjali kreativne i dirljive poruke, poput:

„Darujem ti hrabrost gospodina Njokića.“

„Darujem ti mirno more i puno sretnih trenutaka.“

„Darujem ti prijatelje koji će uvijek biti uz tebe.“

Na kraju su učenici razmijenili dojmove o igri, ističući kako su se osjećali voljeno, prihvaćeno i ohrabreno.

 

Poruka radionice

Radionica je učenicima omogućila dublje promišljanje o vlastitim emocijama i osjećajima svojih prijatelja. Kroz iskreno dijeljenje i međusobnu podršku, osvijestili su važnost empatije i otvorene komunikacije. Ova radionica, provedena u sklopu projekta "Naša mala knjižnica", učenicima je pokazala kako knjige mogu biti polazište za stvaranje čvršćih odnosa i izražavanje vlastitih osjećaja. Poruka radionice, zaključena riječima knjižničarke, ostat će svima u sjećanju:

"Baš kao što je gospodin Njokić izgradio svoj jedrenjak iz snova, i vi gradite svoj svijet iskrenošću, empatijom i prijateljstvom."

Poruka priče

Priča o gospodinu Njokiću šalje snažnu poruku o važnosti osobnog rasta, prihvaćanja promjena i otvaranja prema drugima.

Ona nas uči da:

Materijalne stvari ne mogu zamijeniti osjećaj ispunjenosti i sreće. Prava radost dolazi iz odnosa s drugima i osjećaja pripadnosti. Pomoć drugih nije znak slabosti, već snage i hrabrosti da prihvatimo podršku i stvorimo mjesto za nova iskustva. Suočavanje sa strahovima i otpuštanje nepotrebnog oslobađa nas i daje priliku za osobni razvoj.

Putovanje gospodina Njokića simbolizira suočavanje s vlastitim slabostima i strahovima. Kroz pustolovinu, on uči kako izaći iz svoje zone udobnosti i pronaći sreću u zajedništvu.

Naš knjižni lutak na putovanju

Izradom knjižnog lutka gospodina Njokića oživjeli smo ovu toplu priču i prenijeli njezinu poruku na poseban način. Njegovim putovanjem u drugu školu, širimo vrijednosti prijateljstva, empatije i otvorenosti prema promjenama.

Gospodin Njokić nas sve podsjeća na to da istinsko bogatstvo leži u trenucima koje dijelimo s drugima, a ne u stvarima koje posjedujemo. Neka nas njegov primjer inspirira da i sami napravimo mjesta za sreću, prijateljstvo i nova iskustva. 

image
image
image
image
image

 


   
OdgovoriCitiraj
(@adezeljin1308)
Dječji vrtić Pahuljica, Rab
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 20
 

Mi smo odgojna skupina Koralji, DV Pahuljica, Rab

Područno odjeljenje Supetarska draga 

Nakon pročitane priče Gospodin Njokić i jedrenjak uslijedio je niz aktivnosti

Potaknuti knjigom djeca su se prisjetila važnosti očuvanja okoliša, razvrstavanju otpada i recikliranju raznih predmeta. 

Reciklirali smo stari novinski papir kako bi ga mogli ponovno upotrijebiti a iskoristili smo ga prilikom izrade jedrenjaka

U sobu smo donijeli pripadajuće kante u koje su djeca razvrstavala otpad 

Odgojiteljica koja inače pleše i nastupa naučila je djecu bečki valcer te smo organizirali bal u sobi gdje su onda djeca pokazala naučeno

Zajednički su pomoću kartonskih kutija i tempera napravili kuću gospodina Njokića

Nakon razgovora i pročitane priče timski su na veliki papir nacrtali predmete koji se ne nalaze u kući Gospodina Njokića

Na karti Hrvatske vrijedno su pratili koje sve rijeke prolaze te su naučili razliku između mora, rijeke i jezera

Na Božićnom druženju roditelja,djece i odgojiteljica svatko je donio zapakiranu igračku od kuće s kojom se više ne igraju te su pomoću tombole osvojili novu igračku (na taj način oslobodili su prostor kod kuće, kao i Njokić te su naučili dijeliti i poklanjati svoje igračke ) 

Vrijedno su rješavali zadatke iz kreativnih knjižica

20241219 094750 copy 908x2016
20241219 093134 copy 2016x908
20241216 094935 copy 908x2016
20241211 111414 copy 2016x908
20241211 100957 copy 908x2016

 


   
OdgovoriCitiraj
(@mirjanasepic)
Dječji vrtić Matulji, skupina Sovice od 3 do polaska u školu
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 10
 

Mi Sovice, iz Dječjeg vrtića Matulji, projekt Naše male knjižnice započeli smo sa slikovnicom "Gospodin Njokić i jedrenjak". Kako smo mi mješovita skupina od 3 godine do polaska u školu zanimljivost je bila da su priču po slikama vrlo vješto pričala i mlađa djeca te pokazali veliku zainteresiranost u svim aktivnostima. Nakon svakodnevnog dječjeg čitanja u jutarnjem krugu, djeca su vrlo kreativno izradila jedrenjake od glinamola. Slijedećih dana svoju kreativnost željeli su pokazati kroz izradu jedrenjaka od kolaž papira, kartonskih kutija, kartonskih tuljaka. Jedrenjak od neoblikovanog materijala nadopunio je zajedničku dječju igru u građevnom centru.

Grupni likovni rad koji je nastao na osnovu spoznaje iz naše neposredne okoline da je velika bijela kuća zapravo naš Eko vrtić Matulji koji je nalazi ispod planine Učke, a u blizini imamo more po kojem plovi Njokićev jedrenjak, a imamo i potok Baninu koji bi iz naše priče isto tako mogao napraviti poplavu u Ičićima.

Ples prizivanja kiše vrlo smo brzo naučili i podijelili pokrete , najprije sa susjednom skupinom, a kasnije i s prijateljima na vanjskom prostoru.

Započelo nam je vrijeme maškara te planiramo igru tombole kao predloženu aktivnost iz kreativne knjižnice.

Veselimo se svakoj ideji koju djeca sam

predlože na osnovu pročitane priče iz slikovnice.

20250109 090837
20250109 090837
20250113 095710
20250115 103305
20250110 094349

   
OdgovoriCitiraj
(@mirjanasepic)
Dječji vrtić Matulji, skupina Sovice od 3 do polaska u školu
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 10
 

Jedrenjaci gospodina Njokića bili su posebno kreativni i zapravo uspješni jer su u aktivnosti s glinamolom starija djeca mlađoj pokazala radnje kako oblikovati jedrenjak.

Neoblikovani materijal poslužio je za daljnje planiranje igre.

Grupni likovni rad predstavlja naš kraj i naš eko vrtić Matulji.

20250121 110035
20250113 103754
20250121 102740

 


   
OdgovoriCitiraj
(@adezeljin1308)
Dječji vrtić Pahuljica, Rab
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 20
 
IMG e0f9792922dfe7a947821060dc03e21f V copy 600x800
20250115 094449 copy 908x2016
20241212 164531 copy 908x2016
20241219 100906 copy 908x2016
20241219 100251 copy 908x2016

   
OdgovoriCitiraj
(@adezeljin1308)
Dječji vrtić Pahuljica, Rab
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 20
 
IMG d7efd3b8ba23a7309ffd9e3e121c4257 V copy 360x800
IMG 36fb57af7b4f1c4216e86cb2a5abbf1f V copy 360x800
20250115 092823 copy 908x2016

   
OdgovoriCitiraj
(@andreja-o-k)
DV Zvirek, Stubičke Toplice
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 9
 

Nakon što smo prvi puta pročitali slikovnicu „Gospodin Njokić i jedrenjak“ djeca su bila zbunjena i pokrenuta je rasprava: Zašto je gospodin Njokić prikupljao toliko stvari? Djeca govore da oni svoje stvari koje prerastu daruju mlađoj djeci, a igračke prijateljima ili u vrtić. Djevojčica Ema govori da ga ona malo razumije jer joj je neke stvari koje su joj drage ipak teško darovati te ih onda pospremi kod bake na tavan koji je zatrpan kao kuća gospodina Njokića.

Ema: „Baka na tavanu ima još i igračke koje je moja mama imala kad je bila mala, sada se ja igram sa njima.“

Djeca zaključuju: Neke stvari koje su nam važne čuvamo, neke darujemo, neke nosimo na otpad pa se od njih naprave nove stvari.

Kroz razne daljnje aktivnosti otkrivamo neobičan svijet Gospodina Njokića. Nacrtali smo i osmislili strip prema slikovnici, uređujemo naš čitateljski kutić još jednom slikovnicom iz projekta.  Izradili smo labirint sa kojim se rado igramo te rješavamo razne labirinte. Konstruiramo jedrenjake i izrađujemo jedrenjak od stare plastične boce. Odlično se zabavljamo plešući valcer i uz svilene trake. Konstruiramo korito rijeke i promatramo tijek vode, proveli smo razne pokuse sa vodom, što se u vodi otapa, a što ne.

Pozdrav od „Pužeka“ iz starije vrtićke skupine, DV ZVIREK, Stubičke Toplice.

Njokić1
Njokić5
Njokić2
Njokić4
Njokić3

 


   
OdgovoriCitiraj
Nina Ljubicic
(@nina-ljubicic)
Dječji vrtić Maslačak Krapinske Toplice
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 7
 

Ove godine kolegica Katarina i ja po prvi puta smo se uključile u projekt NMK. Do sada nam je najveći interes djece bio vezan uz slikovnicu o gospodinu Njokiću. Prilažemo dječje ekspresivne likovne uratke koje smo objedinile u vizualnu slikovnicu - radi se o dobi djece pred polazak u školu. Izrada skupne slikovnice bila je inicirana od strane djece, često je uzimaju i na temelju ilustracija/autorskih rečenica prepričavaju međusobno.

 

x1
x2
3
4
9

 


   
OdgovoriCitiraj
(@svjetlana)
Osnovna škola Mahično s Područnom školom Goršćaki i Osnovna škola Rečica
Član: prije 2 godine
Objave: 64
 

@ucenici-1-r-os-beletinec Plesni bal - sjajno! 😍


   
OdgovoriCitiraj
(@svjetlana)
Osnovna škola Mahično s Područnom školom Goršćaki i Osnovna škola Rečica
Član: prije 2 godine
Objave: 64
 

@andreja-o-k Vau, koliko različitih aktivnosti! 🤩 😍


   
OdgovoriCitiraj
(@petra12)
DV "Mali princ"
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 2
 

DV "Mali princ" (Zagreb), predškolska grupa "Zvjezdice"

Nakon povratka s božićnih praznika bavili smo se slikovnicom Gospodin Njokić i jedrenjak autorice Anne Onichimowske. Ovu slikovnicu smo odlučile obraditi upravo u ovo vrijeme jer djeca za Božić dobivaju veliki broj (nepotrebnih) poklona te često imaju prevelik broj igračaka doma. Kolegica i ja smo htjele potaknuti djecu na razmišljanje o nepotrebnom kupovanju stvari koje već posjeduju i potaknuti ih da višak svojih stvari poklone nekome kome su potrebnije. Djeci se slikovnica jako svidjela, a najviše su bila oduševljena ilustracijama. Djeci smo prvo ponudile aktivnost crtanja kuće Gospodina Njokića. Djeca su aktivnost radila samostalno, u praovima i u manjim skupinama a aktivnost je djeci bila toliko atraktivna da je trajala par tjedana. Ova aktivnost djecu je potaknula na konstruiranje Njokićeve kuće magnetnim konstruktorima. Djeca su samoinicijativno konstruirala Njokićevu kuću te u nju stavljala različite stvari koje su pronašla u našoj sobi. Također, slikovnica nam je bila potiaj za igru pažnje "pogodi što nedostaje". Djeca su u sobi tražila predmete koji postoje u Njokićevoj kući te smo ih stavili u jednu kutiju. Djeca su dobro pogledala što se u kutiji nalazi nakon čega sam pokrila kutiju prostirkom i izvadila jedan predmet. Jedno dijete moralo je pogledati kutiju i prepoznati koji predmet nedostaje. Djeci se ova aktivnost jako svidjela zbog čega ju igramo i danas. Prednost ove igre je prilagodljivost mogućnostima djece. Djeci koja imaju slabije razvijenu pažnju smanjili smo broj predmeta zbog čega su bila uspješna, a djeci s jako razvijenom pažnjom smo povećali. Velika zainteresiraonost djece za ovu slikovnicu i aktivnosti na njenu temu potaknula nas je da Gospodin Njokić postane naš knjižni junak. Kada smo izradili lutka Njokića djeca su bila toliko oduševljena da im je bilo žao kada smo ga poslali u drugi vrtić. Djeca nestrpljivo čekaju njegov povratak kako bi se mogla igrati njime.

IMG 5063 4
IMG 5122
IMG 5243
h 2
oo 2 3

   
OdgovoriCitiraj
(@laura)
Naziv ustanove
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 6
 

Treća slikovnicu koju smo za čitanje u sklopu projekta odabrali bila je od autorice Anna Onichimowska "Gospodin Njokić i jedrenjak?", čitanjem slikovnice djeca su pokazala veliko zanimanje za tematiku padalina i što se onda s tlom dešava, kakov je odnos vode i tla. Stoga smo se u radu s djecom najviše i usmjerili na temu voda i tlo, odnosno kakvi oblici vode i tla postroje. 

Neke od aktivnosti koje smo na tu temu radili jesu sljedeći:

-čitanje slikovnice i povezivanje sa Montessori priborom - reljefne forme i globus

Screenshot 20250205 162302 com hihonor photos SlotAlbumActivity

-aktivnost stavljanja sitnih predmeta na pripadajuće mjesto - kopno/voda

Screenshot 20250205 162314 com hihonor photos SlotAlbumActivity

 -taktilni oblici vode i kopna

Screenshot 20250205 162249 com hihonor photos SlotAlbumActivity

- Montessori pribor Reljefne forme i oblici 

      1 otok - jezero

      2 arhipeleg - sustav jezera

      3 poluotok - zaljev

      4 rt - uvala

      5 prevlaka - tjesnac

Screenshot 20250205 162235 com hihonor photos SlotAlbumActivity

- izrada knjižica od kolaža- reljefne forme

Screenshot 20250205 162223 com hihonor photos SlotAlbumActivity

   
OdgovoriCitiraj
(@krijesnice-srednjaci)
Naziv ustanove
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 6
 

Krijesnice su osobito zavoljele gospodina Njokića i prijateljicu mu Margaret.

Rado su s njima plovili malim jedrenjakom, čistili plažu i rijeku, te poklanjali stvari. 

Pokušali su dokučiti što Njokić nih imao u svom domu i bili vrlo maštoviti i kreativni u tome. Trenutno su i dalje u procesu učenja plesa i šaljemo snimku čim bude uvježban i bal organiziran. Njokić nam je dao priliku da naučimo ponešto o rokovima rijeka, kamo rijeke idu, kako se zove mjesto gdje se ulijevaju ili u drugu rijeku ili u more, te smo učili rijeke Hrvatske i pratili njihov tok. 

IMG 20250109 WA0005
IMG 20250109 WA0004
IMG 20250206 WA0046
IMG 20250109 WA0002

   
OdgovoriCitiraj
(@iva0310)
Active Member
Član: prije 2 godine
Objave: 14
 

Nagradni zadatak - DV Videk, grupa The Dogs, odgojiteljice Nives Božić i Iva Vinković

20250211 123711

   
OdgovoriCitiraj
(@dina-brajkovic)
Naziv ustanove
Član: prije 5 mjeseci
Objave: 1
 

Odgojna skupina Iskrice je mješovita skupina iz dječjeg vrtića Olga Ban, Pazin. Djeca iz skupine Iskrice izradila su kratku stop animaciju na temu "Gospodin Njokić i jedrenjak". Ono što se najviše uvuklo djeci pod kožu je sam naziv glavnog lika: Njokić. 

Djeca su sama došla na ideju da snimamo kratki film po slikovnici, pa tako je aktivnost potrajala gotovo mjesec dana; od izrade jedrenjaka od pedagoško neoblikovanog materijala, do scenografije, izrade lutaka i samog snimanja kratkog filma. Isto tako djeca su se upoznala u sam proces izrade animiranih filmova, pa tako su imala priliku upoznati se sa filmovima u kojima su likovi rađeni od raznih materijala (tkanine, plastelina, kolaž papira i sl.)

U priloženome možete vidjeti kako je sve to izgledalo. 

Ova tema je mijenjana prije prije 5 mjeseci 2 times od Dina Brajkovic

   
OdgovoriCitiraj
(@nikolina-bs)
Gradska knjižnica i čitaonica Ogulin
Član: prije 1 godina
Objave: 6
 
 
Na susretu Naše male knjižnice s djecom vrtićke skupine Ribice nastavili smo s aktivnostima vezanim uz slikovnicu "Gospodin Njokić i jedrenjak" koju smo pročitali nekoliko puta.
Iz knjiga djeca su saznala što je potok, što je rijeka i koji put je naše ogulinske rijeke Dobre.
Poslije razgovora djeca su uz pomoć teta i knjižničarke izradila jedrenjak. Kreativnih ideja kod izrade jedrenjaka nije nedostajalo pa je jedrenjak obilježen zastavom Ribica.
1
3
2
5
4

   
OdgovoriCitiraj
(@marija-eliza-s)
Dječji vrtić Cvrčak Mali Lošinj
Član: prije 7 mjeseci
Objave: 7
 

Gospodin Njokić i jedrenjak i kod nas u Lopticama

IMG 20241216 094720
IMG 20241216 100230

 

Priča o gospodinu koji je volio skupljati stvari je na našu skupinu djelovala jako poticajno. Nakon čitanja priče u razgovoru  je rekla Lucija: „I ja imam previše stvari“ , „Ja imam puno previše igračaka“ rekao je Antonio, i tako jedan za drugim,  djeca su priznala da im neke skupljene i dobivene stvari uistinu ne trebaju.  Radeći zadatke u Kreativnoj knjižici došli smo do zadatka tombola i to je bio pun pogodak. Taman je bilo adventsko vrijeme prije Božića, vrijeme darivanja. To je bio savršen način da djeca donesu jednu od tih viška igračaka i daruju prijatelja. Zamolili smo djecu da izaberu igračku te ju omotaju u ukrasni papir uz pomoć roditelja, te igračku stave pod naš bor. Pakete smo označile brojevima i kad smo skupili sve poklone, organizirali smo tombolu u holu našeg vrtića. Djeca su pažljivo slušala kad će se izvući njihov broj te s nestrpljenjem otvarali šareni  ukrasni papir. A pokloni su bili različiti, od autića, memory, puzzle, i ostalih  društvenih igara, pa do  poneke slikovnice! Naravno da smo otpad od ambalaže spremili u odgovarajući spremnik da se gospođa Margareta ne rastuži! U razgovoru s roditeljima saznali smo da djeci ovo nije bio lagani zadatak i da  su se dugo premišljali koje će se igračke odreći,  iako su bili svjesni da imaju previše igračaka! (Nije li i nama odraslima ponekad tako?!)

Osim tombole koju smo proveli u našoj skupini, Gospodin Njokić nas je inspirirao i za različite likovne aktivnosti, tako da smo i izradili plakat živo/neživo, istraživali kartu i rijeke koje teku Hrvatskom, pričali o usamljenosti i raznim bliskim temama koje možda nismo imali priliku dotaći do sada. U modeliranje jedrenjaka i oslikavanje su se svi rado uključili.

Pozdravi iz Maloga Lošinja 🙂


   
OdgovoriCitiraj
(@zeljka-kovacevic-kruljac)
Dječji vrtić "Izvor", Zagreb
Član: prije 2 godine
Objave: 24
 

Dječji vrtić "Izvor", Zagreb, skupina "Suncokreti"

🎉 Djeca skupine "Suncokreti" i njihov inspirativni projekt! 🌍

Djeca naše skupine "Suncokreti" provela su divno vrijeme čitajući slikovnicu "Gospodin Njokić i jedrenjak". Toliko im se dopala da smo je morali pročitati dva puta za redom! 🌟

Inspirirana pričom, djeca su razgovarala o važnim temama poput zagađenja i smeća, te kako je važno brinuti o našoj planetu Zemlji. Naša mala ekološka svijest svakim danom raste, a djeca rado prenose stečena znanja svojim prijateljima i roditeljima. 💚

U sklopu kreativne radionice, izrađivali smo jedrenjake od različitih materijala, a svaki jedrenjak dobio je svoje jedinstveno ime. Starija djeca su nesebično pomagala mlađima u realizaciji njihovih ideja, te su nastali prekrasni, posebni i jedinstveni jedrenjaci, svaki sa svojom pričom. 🚢

Ponosni smo na našu malu, ali vrlo angažiranu i kreativnu skupinu "Suncokreti". Zajedno, korak po korak, učimo kako čuvati našu planetu i širiti svijest o očuvanju okoliša. 🌱

1
2
3
4
5
Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca od ŽELJKA KOVAČEVIĆ KRULJAC

   
OdgovoriCitiraj
(@nikolina-dv-sunce)
Naziv ustanove
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 3
 

Dječji vrtić „Sunce“ s ponosom sudjeluje u međunarodnom projektu Naša mala knjižnica po prvi put u pedagoškoj godini 2024./2025. S obzirom na veliku ljubav naših mališana prema pisanoj riječi, ovaj je projekt dočekan s velikim zanimanjem i entuzijazmom koji je samo rastao sa svakom novom slikovnicom.

Kroz nekoliko rečenica i fotografija nastojat ćemo prenijeti upravo taj entuzijazam, radost i zajedništvo koji su obilježili obradu slikovnice Gospodin Njokić i jedrenjak. Zajedničkim čitanjem i razgovorom, djeca i odgojitelji istraživali su važne teme poput materijalizma, prijateljstva i ekologije. Svoja razmišljanja izrazili su kroz ilustracije i kreativne likovne radove, dajući priči vlastiti, maštoviti pečat.

Osim književne avanture, djeca su imala priliku upoznati bogatu kulturu i povijest Poljske. Kroz razne aktivnosti istraživali su smještaj ove prekrasne zemlje, njezine znamenitosti i poznate povijesne ličnosti. Oživjeli su poljsku zastavu i dvorac Wawel kroz crteže, izrađivali plakate na temu Poljske i jedrenjake s poljskom zastavom, a kroz glazbu uživali u djelima slavnog poljskog skladatelja Frederica Chopina. Poseban dojam ostavila im je Legenda o zmaju Wawelu, nakon koje su od plastelina izradili vlastite zmajeve. Plesna atmosfera zavladala je vrtićem uz tradicionalni poljski ples – mazurku!

GridArt 20250128 140500803
GridArt 20250128 141306055
GridArt 20250128 140128288
GridArt 20250128 140841292

 


   
OdgovoriCitiraj
(@zeljka-kovacevic-kruljac)
Dječji vrtić "Izvor", Zagreb
Član: prije 2 godine
Objave: 24
 

Dječji vrtić "Izvor", Zagreb, skupina "Suncokreti"

Djeca iz skupine "Suncokreti" i dalje neumorno smišljaju nove ideje kako napraviti drugačije i neobične jedrenjake za gospodina Njokića. Ovaj put dosjetili su se kako bi mogli koristiti koru drveta, tkaninu za goblene koju su bojali temperom te grančice. 

20250226 113836[1]
20250226 113937
20250226 113920
20250226 114005
20250226 113910
Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca od ŽELJKA KOVAČEVIĆ KRULJAC

   
OdgovoriCitiraj
(@gabriela-djak)
Naziv ustanove
Član: prije 8 mjeseci
Objave: 6
 

 

Dječji vrtić Potočnica - područni odjel Stari Gradac

Mješovita odgojna skupina Žirafice, u sklopu projekta Naša mala knjižnica (NMK), kao drugu knjigu obradila je Gospodin Njokić i jedrenjak. Kroz raznovrsne aktivnosti poticali smo razvoj čitalačke pismenosti, kreativnog izražavanja i ekološke svijesti.
  • Pročitali smo slikovnicu Gospodin Njokić i Jedrenjak, prvo uz čitanje odgojiteljice, a zatim su djeca prepričavala priču pomoću ilustracija.
  • Djeca su pomoću slika iz slikovnice slagala redoslijed priče, razvijajući logičko razmišljanje i pamćenje.
  • Izradili smo jedrenjak koristeći drvene štapiće, slamke i kolaž papir.
  • Napravili smo rijeku od aluminijske folije, ulili vodu pomiješanu s plavom temperom i uredili prostor prirodnim materijalima poput pijeska, kamenčića i figurica životinja.
  • Djeca su od neoblikovanih materijala, poput kutija od lijekova, izradila kuću Gospodina Njokića.
  • Organizirali smo tombolu igračaka, gdje su djeca donijela igračke koje više ne koriste i zamijenila ih s drugima, učeći o ponovnoj upotrebi predmeta.
  • Razgovarali smo o važnosti recikliranja i naučili pravilno razvrstavati otpad na papir, plastiku i miješani otpad.
  • Djeca su crtala veselu i tužnu Zemlju, razvrstavajući materijale koji pomažu planetu i one koji ga zagađuju.
 
7334faca 03de 45f2 b8a8 10683b429a71
c7dda4ab 43ca 41b4 a0b2 b2a6d41e5018
6d27abfd d066 489b 9b9e 97f96bed92e3
b85a6a7d e769 46ab a035 f00479825ea5
ad9f81b9 1969 4950 b6a5 d45d35ca6ff9
Ova tema je mijenjana prije prije 4 mjeseca od Gabriela Djak

   
OdgovoriCitiraj
Nina Ljubicic
(@nina-ljubicic)
Dječji vrtić Maslačak Krapinske Toplice
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 7
 

Obzirom da je djecu iz naše skupine "Krteki" priča o Gospodinu Njokiću i Gospođici Margareti najviše emocionalno dotaknula, kontinuirano stvaramo okruženje za učenje koje potiče djecu na promišljanje o održivosti i formiranje početnih pozitivnih stavova o ekološkoj osviještenosti. U prilogu šaljemo nekoliko fotografija iz procesa izrade eko-papira (odgojiteljice Katarina Bednjanec Lončarek i Nina Ljubičić).

1.1
1.2
1.3
1.4
1.5

 


   
OdgovoriCitiraj
Nina Ljubicic
(@nina-ljubicic)
Dječji vrtić Maslačak Krapinske Toplice
Član: prije 6 mjeseci
Objave: 7
 

Gospodin Njokić, Margareta i prijatelji žive u "Krtekima" već tri mjeseca tako da nije čudno kako su upravo oni bili izbor grupne maske za ovogodišnji Fašnik. Uživajte u fotografijama sa zagorske povorke u Krapinskim Toplicama.

2.1
2.2
2.3
2.4
2.5

 


   
OdgovoriCitiraj
(@ana-ravlic)
Dječji vrtić "Zrno"
Član: prije 5 mjeseci
Objave: 5
 
484289808 1361954581821529 8030817121342640043 n

Kroz ovih pet fotografija prikazan je samo djelić nastanka jedrenjaka te kuće Gospodina Njokića. Ovo je zajednički rad skupine "Sovice" i sva su djeca rado doprinijela svojim radom, trudom i idejama. Koristili su drvene štapiće za jedra, kartone za kućicu, crveni hamer papir za krov, tempere boje, kistove,škare, ljepilo,crni flomaster, krep papir...

 

482509209 996756942396857 900439776322247212 n

Dok su neka djeca lijepila dijelove za kućicu na kartonsku podlogu ostatak djece je crtao Gospodina Njokića, Margaret, ježeve, riđu mačku, lisicu, 4 psa i tele. Djeca su crtala i bojala drvenim bojama izrezivala likove te lijepila na kartone.

482392929 606597085695990 3441741830841828874 n

Zajednički odlučuju da će kuća biti žuta pa je bojaju žutom temperom bojom. Lijepe rebrasti karton na podlogu da bi trava bila uvjerljivija. Djeca crtaju i lijepe namještaj i odjevne predmete kojih je bila puna kuća.

 

482628087 1179870293786110 2216311963129663561 n

U parovima lijepe sve ono što su izradili te postavljaju likove u jedrenjak.

483532085 1359489345185429 7060105869907744000 n

Poplava je bila jaka pa odlučuju koristiti krep papir u plavoj boji koji predstavlja vodu.

 


   
OdgovoriCitiraj
(@danijela-roncevic)
DV Ploče/PO Staševica
Član: prije 2 godine
Objave: 13
 

DV Ploče PO Staševica skupina Suncokreti 

Gospodin Njokić i jedrenjak u skupini Suncokreti potaknuo je veliku raspravu među djecom o nepotrebnom sakupljanju stvari. Dio djece smatra da to nije dobro i da nepotrebne stvari treba pokloniti ili reciklirati, dok drugi svoje stvari vole čuvati samo za sebe. 

To nam je bio odličan povod za organizaciju igre Tombole, za koju su djeca trebala donijeti svoju igračku koju više ne koriste. Svi su nestrpljivo čekali dan održavanja igre. Djeca su jako dobro prihvatila da njihova igračka sada pripada nekom drugom, a ako im se dobiveno nije svidjelo, međusobno su dogovarali razmjenu. 

U centru građenja djeci je ponuđena velika kartonska kutija formirana u oblik broda, i rani neobliikovani materijali. Igra u tom centru traje i dalje te djeca svakodnevno nadograđuju izgrađeno. 

Uživali su i u modeliranju jedrenjaka glinom, nakon čega su samostalno uzimali plastelin i izrađivali svoje male brodice. Brodice i priroda oko njih prikazivale su se akvarel bojama,a gradnja brodova od lego kockica trajala je danima. 

Istraživanje brodova djecu je potaknulo na pitanja i razgovore o ostalim prijevoznim sredstvima, pa smo naše poticaje nakon ovih, proširili i na poticaje vezane za promet općenito. 

1000061815 optimized
1000061637 optimized
1000061818 optimized
1000061910 optimized
1000061644 optimized

   
OdgovoriCitiraj
(@jasenka-marmilic)
OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko i OŠ Side Košutić Radoboj
Član: prije 2 godine
Objave: 18
 

OŠ Side Košutić Radoboj, 1.a, 1.b PO Jazvine i 1./2.c PO Gornja Šemnica

Nakon ugodnog čitanja priče Gospodin Njokić i jedrenjak, učenici su s knjižničarkom Jasenkom razgovarali o problemima s kojima  se glavni lik susreo. Zaključili smo da nije dobro gomilati bespotrebne stvari već ih darovati onima koji nemaju. Također je važno biti uredan i održavati svoj životni prostor čistim. Naučili smo kako teku rijeke i kakve moraju biti plaže da bi se sigurno na njima kupali i sunčali. Nabrajali smo stvari koje gospodin Njokić sigurno nema u svojoj kući te predlagali koga bi još mogao spasiti na svom putu jedrenjakom. Otkrili smo i tko je kome drag 🙂 Na kraju smo riješili zadatke u kreativnoj knjižici.

Gospodin Njokić i jedrenjak

   
OdgovoriCitiraj
 Leia
(@leia)
DV Videk
Član: prije 9 mjeseci
Objave: 6
 
20250327 203839 COLLAGE
20250327 202230 COLLAGE
20250327 201057 COLLAGE

Spoiler
Gospodin Njokić

Dječji vrtić Videk, Skupina Leptirići

 

Posebno nas je inspirirala slikovnica Gospodin Njokić i jedrenjak. Otvorila nam je vrata mašte i potaknula nas na razne kreativne aktivnosti.

Uz priču smo razvijali i svoju kreativnost – izrađivali smo jedrenjake od recikliranog materijala, istražujući kako možemo ponovno iskoristiti stare stvari na nov i zanimljiv način.

Kroz likovni rad "Što nedostaje u kući gospodina Njokića?" razmišljali smo o važnosti detalja i maštovito nadopunjavali njegov prostor. Također smo organizirali tombolu igračaka, učeći tako o nesebičnom dijeljenju i radosti darivanja.

Slikovnica nam je bila pravi poticaj za istraživanje, stvaranje i igru! Uz nju smo razvijali kreativnost, suradnju i ekološku svijest!

 

 

 


   
OdgovoriCitiraj
(@dianalesic)
Naziv ustanove
Član: prije 3 mjeseca
Objave: 2
 

Učenici 1.c i 1.d razreda OŠ Dragutina Tadijanovića u Zagrebu tjedan su započeli pričom "Gospodin Njokić i jedrenjak" čiji naslov ih je instantno zainteresirao. Prilikom svakog pročitanog odjeljka, zadržali smo se na svakoj stranici kako bi učenici detaljno proučili svaku ilustraciju. S veseljem su dočekali otkriti koja nas nova zastava i zanimljiva činjenica očekuje u NMK knjižici. Na drugoj radionici, učenici u paru crtaju prostoriju u kući gospodina Njokića uz zadatak da među njegove stvari sakriju 3 tajne stvari po svom izboru. Učenici radove izlažu na ploči te ostatak dana međusobno proučavaju slike i traže sakrivene stvari. Trećeg dana u razredu organiziramo bal gospodina Njokića i Margarete. Prije početka kroz videozapise saznajemo kako izgleda bal, što sudionici imaju odjeveno i kako se ponašaju. Ubrzo učimo osnovne korake bečkog valcera, uživamo u glazbi Johanna Straussa te plešemo u paru. Uživali smo u kišnom tjednu!

IMG 9771
IMG 9774
IMG 9773
IMG 9788
IMG 9793
IMG 9786
IMG 9794
IMG 9800
IMG 9795
IMG 9811
IMG 9810
IMG 9819

 


   
OdgovoriCitiraj
(@tanja-petric)
Naziv ustanove
Član: prije 3 mjeseca
Objave: 4
 

Skupina Ježići/Hedgehogs je kroz priču o gospodinu Njokiću naučila puno o ekologiji. Proveli smo većinu aktivnosti predloženih u Kreativnoj knjižici ali i dopunili vlastitim. Prošetali smo do potoka u našem gradu, proučavali kako izgleda te napravili plakat. Prljava voda u potoku te lokve nakon kiše potakli su nas na izradu pročiščivaća vode. Jedrenjake smo crtali olovkom. Različite vrste plovila i likova iz priče slagali smo koristeći šibice i Tangram. Igrali smo igru kockom Tok rijeke, Roll an ocean te Flycatcher. Različiti otpad s plaže razvrstavali smo uz pomoć senzorne kutije.

 

20250313 102801
1000001023 (1)
1000001064 (1)
20250401 130655
20250312 090128
20250312 090131
1000001179 (1)
20250311 160422
20250311 160432
20250324 105053
20250326 091146
20250326 091256
20250326 093252(0)
20250326 134458
20250314 100957
20250314 101019
20250311 095144
20250311 100326
20250325 092007
20250325 092511
20250324 095612

 


   
OdgovoriCitiraj
(@svjetlana)
Osnovna škola Mahično s Područnom školom Goršćaki i Osnovna škola Rečica
Član: prije 2 godine
Objave: 64
 

@danijela-roncevic Baš bih uskočila u taj jedrenjak! 🤩


   
OdgovoriCitiraj
(@jasenka-marmilic)
OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko i OŠ Side Košutić Radoboj
Član: prije 2 godine
Objave: 18
 

Osnovna škola Antuna Mihanovića Petrovsko i PO Slatina, 1.a i 1.b

Nakon druženja s gospodinom Njokićem razgovarali smo o važnosti urednosti, prijateljstva i dijeljenja stvari koje nam nisu potrebne. Riješili smo i zadatke u Kreativnoj knjižnici. Učenici 1.a izradili su jedrenjake od gline.

20250407 074022
20250407 074059
20250407 074110
20250407 074053

   
OdgovoriCitiraj
(@tina-b)
Osnovna škola Iver
Član: prije 3 mjeseca
Objave: 6
 

Ovogodišnja zvijezda našeg projekta je gospodin Njokić! Njokić nam je i velika inspiracija jer je "odnio pobjedu" nad svojim slabijim stranama i postao bolja verzija sebe. Posebno su nam se svidjele ilustracije, ali i napetost koju knjiga u sebi sadrži. Naš je Njokić, doduše ne parobrodom, ali poštanskim kombijem otputovao u Opatiju gdje je proveo nekoliko tjedana. S obzirom da smo iščekivali koji li će nama knjižni junak doputovati, radoznali kao da otvaramo kinder-jaje, nama je također iz Opatije stigao gospodin Njokić! Našu prezentaciju o Njokiću pogledajte u prilogu. Srdačan pozdrav iz Ivera od Njokića i 1. A!

Gospodin Njokić Iverski

Gospodin njokić   Iver   za Forum

 

Ova tema je mijenjana prije prije 2 mjeseca od Danijela

   
OdgovoriCitiraj
(@zeljka-kovacevic-kruljac)
Dječji vrtić "Izvor", Zagreb
Član: prije 2 godine
Objave: 24
 

Slikovnica Gospodin Njokić i jedrenjak postala je pravi hit među djecom skupine "Suncokreti" iz dječjeg vrtića "Izvor", Zagreb. Toliko im se svidjela da smo je zajedno pročitali već mnogo puta. Svaki novi susret s pričom budio je nova pitanja, ideje i maštanja. Djeca su posebno zavoljela glavnog lika – gospodina Njokića, te su ubrzo počela smišljati nastavke njegove pustolovine.

Jedna od njihovih zajedničkih želja bila je da gospodin Njokić dobije novi brod, još veći i ljepši, s kojim će ploviti svijetom zajedno sa svojom novom obitelji. Mašta nije stala samo na riječima – prionuli su stvaranju! Djeca su crtala svoje viđenje novog broda u raznim likovnim tehnikama: koristili su drvene bojice, vodene boje, flomastere.

Posebno nas je oduševio crtež jedne djevojčice koja je odlučila prikazati vjenčanje gospodina Njokića. Uz crtež je ispričala čitavu priču o tome kako je izgledalo slavlje, tko je sve bio uzvanik i kako je izgledala nevjesta. Ta je ideja inspirirala cijelu grupu – djeca su odlučila osmisliti i izvesti mali igrokaz na temu vjenčanja i novog života gospodina Njokića.

Uz puno smijeha, kreativnosti i zajedničkog rada, nastao je pravi mali scenski prikaz koji je oduševio sve – i djecu i odrasle. Ova aktivnost ne samo da je potaknula dječju maštu, nego i razvijala njihove govorne, likovne i socijalne vještine.

 

20250303 142815
20250303 142820
20250303 142825
Dizajn bez naslova
Dizajn bez naslova

   
OdgovoriCitiraj
Share: