Forum

Dobrodošli na NMK Forum!

Registrirajte se svojim imenom i prezimenom i postanite dio interaktivne NMK zajednice! Komentirajte, razmjenjujte mišljenja i profesionalno se povežite s kolegama i kolegicama u projektu. Učinimo ovaj forum mjestom za učenje i stjecanje novih profesionalnih iskustva!

Prije početka korištenja Foruma, molimo vas da pročitate Pravila ponašanja i Upute za korištenje.

Molimo vas da komunikaciju održavate primjerenom, pristojnom i poticajnom. Svoje objave objavljujte u odgovarajuće teme. NMK zadržava pravo moderiranja i kontrole sadržaja – svi neprimjereni sadržaji i komentari, vrijeđanja i drugi oblici neprimjerene komunikcije bit će izbrisani, a autori takvih  sadržaja bit će blokirani. Nepoštivanje GDPR odredbi kao i nepridržavanje zakona RH bit će prikladno sankcionirani.

NMK Forum tutorial

Jan de Kinder: MOJA...
 
Notifications
Clear all

Jan de Kinder: MOJA BAKA

41 Objave
21 Korisnici
24 Likes
832 Pogledi
Objave: 11
(@marina-kunovec)
Dječji vrtić Trešnjevka
Član: prije 10 mjeseci

Jan De Kinder: Moja baka - aktivnosti u odgojnoj skupini Medvjedići, DV Trešnjevka; Dob : 4-5 godina

Interaktivno čitanje slikovnice

Poticajnim pitanjima dolazimo do dječjih razmišljanja  i dojmova pročitanog.

Tko su glavni likovi? Po čemu se ističe baka, što ona to radi, kako se osjeća?

Razgovor-Što ti voliš raditi sa svojom bakom i djedom?

Slikovnica je bila poticaj djeci na kreativno izražavanje i stvaranje:

  1. „Baka“-izrada bake (velikog formata) u kombiniranoj tehnici kolaž/tempera

 

IMG 20240514 WA0011
IMG 20240514 WA0026
  1. Portreti „Moja baka“ u tehnici ugljen
IMG 20240514 WA0012
  1. Kreativni zadatak- Gdje će baka skočiti( iz kreativne knjižice)-crtež
IMG 20240514 WA0023
IMG 20240514 WA0022
Odgovori
Objave: 1
(@zabicedv-malesnica-hr)
Dječji vrtić Malešnica
Član: prije 4 mjeseca
Dječji vrtić " Malešnica"
Skupina Žabica
 
Početkom pedagoške godine u našoj odgojnoj skupini oformili smo našu malu knjižnicu.
Danima smo razgovarali kako ona izgleda, što sve u knjižnici možemo raditi, te potakli djecu i roditelje da posjete knjižnice u njihovom kvartu.
Izradili smo plakate koji su nam približili taj čarobni svijet knjiga.
Uključili smo se u projekt čitanjem slikovnice ˝Moja baka˝.
Ta posebna slikovnica potaknula je naše Žabice na razgovor o bakama, o tome po čemu su sve naše bake posebne.
Rješavali smo zadatke iz kreativne knjižice NMK.
Crtali smo portrete naših baka.
Magdalenina baka Iva posjetila je našu skupinu i tom prilikom pročitala Magdaleninu najdražu priču “Kraljevski krojač”.
Nakon toga baka i djeca zajedno su sudjelovali u aktivnostima vezanim uz pročitnu priču.
Odgovori
Objave: 2
(@viki)
DV Škrinjica, Vidovec
Član: prije 10 mjeseci

Tijekom rada na slikovnici „Moja baka“ kod djece smo utjecale na razvoj njihovih kompetencija (motoričkih, komunikacije na materinskom jeziku, matematičkih kompetencija i osnovnih kompetencija u prirodoslovlju, kulturne svijesti i izražavanja, socijalnih i građanskih kompetencija). Kroz razgovore koje smo s djecom vodile osvijestila su da su bake starije, da neke od njih ponekad nešto i zaboli, da im treba pomoć u nekim situacijama. Sjetila su se i svojih prabaka te pričala da one koriste štap ili štaku pri hodanju, a naočale koriste i bake i prabake jer ih bole oči i ne vide dobro. Djeca su razvijala empatiju i toleranciju, pokazala su suosjećanje, brigu za starije, nemoćne i bolesne. Tijekom rada na slikovnici često smo s djecom razgovarale o tome čime se njihove bake bave i kako s njima djeca provode vrijeme.

Ono što mogu izdvojiti kao dobrobiti za djecu nakon rada na ovoj slikovnici jest stjecanje određene razine kulture slušanja i praćenja raznih sadržaja i komunikacije. Također, djeca su se aktivnije uključivala u rasprave, iznosila i objašnjavala svoja mišljenja te se zauzimala za druge i postala empatičnija spram drugih. U svakodnevnom radu primijetile smo manje razdražljivosti i više zainteresiranosti i spremnosti za rad, pomaganje i kreativno izražavanje. Kroz zajedničke aktivnosti za vrijeme i nakon čitanja djeca su ostajala u pozitivnoj interakciji koja se temeljila na razmjeni doživljaja slikovnice i iznošenju vlastitih životnih iskustava. Ipak, ono najvrijednije za nas bilo je uključivanje roditelja u rad na ovoj slikovnici ispunjavajući zadani zadatak „vježbanje kod kuće s djecom“ kao i njihovo sudjelovanje u razmjeni knjižnog junaka „Supernone“. Isto tako jako nam je dragocjeno bilo druženje s bakama na našoj božićnoj kreativnoj radionici tijekom koje su nam svojim vještinama pomagale u uređenju vrtića u duhu Božića.

Dizajn bez naslova optimized 2000
Dizajn bez naslova1 optimized 2000
Dizajn bez naslova3 optimized 2000
Dizajn bez naslova4 optimized 2
Odgovori
Stranica 8 / 8
Share: