Forum

Dobrodošli na NMK Forum!

Registrirajte se svojim imenom i prezimenom i postanite dio interaktivne NMK zajednice! Komentirajte, razmjenjujte mišljenja i profesionalno se povežite s kolegama i kolegicama u projektu. Učinimo ovaj forum mjestom za učenje i stjecanje novih profesionalnih iskustva!

Prije početka korištenja Foruma, molimo vas da pročitate Pravila ponašanja i Upute za korištenje.

Molimo vas da komunikaciju održavate primjerenom, pristojnom i poticajnom. Svoje objave objavljujte u odgovarajuće teme. NMK zadržava pravo moderiranja i kontrole sadržaja – svi neprimjereni sadržaji i komentari, vrijeđanja i drugi oblici neprimjerene komunikcije bit će izbrisani, a autori takvih  sadržaja bit će blokirani. Nepoštivanje GDPR odredbi kao i nepridržavanje zakona RH bit će prikladno sankcionirani.

NMK Forum tutorial

Uhvatio sam gnoma
 
Notifications
Clear all

[Zatvoren] Uhvatio sam gnoma

26 Objave
18 Korisnici
10 Likes
958 Pogledi
Objave: 1
(@dodig)
New Member
Član: prije 2 godine

Veseli i nestašni junak "Gnom" potaknuo nas je na niz aktivnosti.Tako samo izradili maketu našeg "Gnoma" od vune,salveta ,kolaža,folije...

Kako su djeca bila oduševljena njegovim likom odlučili smo da baš "Gnom" bude naš knjižni junak koji otputovao na razmjenu u Zagreb.

S Gnomom smo istraživali biljku ružmarina. Biljka koja je karakteristična za naše podneblje. U dvorištu našeg vrtića brali smo ga .Igličasti listovi ružmarina ispunili su sobu svojim opojnim mirisom  te smo na taj način poticali razvoj olfaktornog osjeta. Od listova ružmarina napravili smo mirisne vrećice . Djeca su se likovno izražavala raznim tehnikama na temu slikovnice "Uhvatio sam Gnoma".

IMG 20240208 WA0019
IMG 20240208 WA0018
IMG 20240208 WA0017

 

Maja Kovačević
Objave: 7
(@maja-kovacevic)
DV Trešnjevka, Zagreb
Član: prije 2 godine

DV Trešnjevka, Zagreb

Engleska skupina "Sovice"

Odgojiteljice Martina Kokot i Maja Kovačević

 

"Uhvatio sam gnoma" - provedene aktivnosti:

- čitanje i razgovor o slikovnici

- razgovor o primjerenom i neprimjerenom ponašanju te lijepim gestama, ponavljanje pravila skupine

- izrada gnoma iz priče

- crtanje gnoma u staklenci (prema uputama iz 4. zadatka Kreativne knjižice)

- izrada vlastitog gnoma od kolaža (kako se zove, gdje živi, što voli, što ne voli)

- promatranje, mirisanje i crtanje grančice ružmarina

- song "Three mighty gnomes"

 

20240307 143944
20240307 140158
20240305 115930
20240306 085832
20240307 140712
Objave: 18
(@jasenka-marmilic)
OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko i OŠ Side Košutić Radoboj
Član: prije 2 godine

Učenici 2.a razreda OŠ Side Košutić Radoboj pročitali su uz pomoć knjižničarke Jasenke priču Uhvatio sam gnoma. Bila im je jako zabavna pa su se dobro nasmijali i osmislili svog malog patuljka. Rješavali su zadatke u Kreativnoj knjižnici, crtali gnoma, saznali što je ružmarin i dogovorili se da će ga sa svojom učiteljicom posaditi u školskom vrtu. Odlučili su izraditi velikog gnoma tehnikom mozaika. Njihove radove možete vidjeti u kratkoj prezentaciji na poveznici: Uhvatio sam gnoma

Objave: 18
(@jasenka-marmilic)
OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko i OŠ Side Košutić Radoboj
Član: prije 2 godine

Učenici 2.a razreda OŠ Side Košutić Radoboj pročitali su uz pomoć knjižničarke Jasenke priču Uhvatio sam gnoma. Bila im je jako zabavna pa su se dobro nasmijali i osmislili svog malog patuljka. Rješavali su zadatke u Kreativnoj knjižnici, crtali gnoma, saznali što je ružmarin i dogovorili se da će ga sa svojom učiteljicom posaditi u školskom vrtu. Odlučili su izraditi velikog gnoma tehnikom mozaika. Njihove radove možete vidjeti u kratkoj prezentaciji na poveznici: Uhvatio sam gnoma

Objave: 6
(@lana-precko)
Active Member
Član: prije 2 godine

Djeca odgojne skupine Iskrice nisu uhvatile gnoma, ali su poslušali priču o nizu nezgodnih situacija koje nas lako naljute, a koje je izazvao nestašni gnom. U priči je gnom ulovljen i tada ga djeca počinju upoznavati kao vrlo nestašnog i zabavnog.

Prije čitanja priče djeca su kroz razgovor i fotografije saznala tko su zapravo gnomi, gdje i kako žive i jesu li oni stvarni. U likovnom centru napravili su gnome od čarapa, vune i pšenice. Vrlo brzo su im postali omiljene igračke koje su cijeli dan nosili sa sobom, igrali se s njima i odlučili ih ponijeti kod kuće. Većina djece je tijekom tjedna donosila gnomove i nazad u vrtić. Izgradili su kuće za svoje gnome u građevnom centru, spremali im jesti… Gnom iz priče imao je miris po ružmarinu. U istraživačkom centru nalazile su se grančice ružmarina. R.P. je svog gnoma natrljao grančicama ružmarina i ubrzo je to učinila i većina djece. Sljedeća ideja mu je bila staviti tako namirisanog gnoma van ne bi li možda svojim mirisom privukao pravog gnoma. Ponudile smo im razne igre s motivima gnoma. Oponašali su razne položaje i emocije gnoma sa slike pred ogledalom. Svi su se uključili u igru hvatanja gnoma u plastične posudice. Kako bi uhvatili pravog gnoma morali su uočiti koji glas nedostaje u riječi na poklopcu i broj u nizu na kutijici. U likovnom centru djeca su crtala gnomove kape (likovno područje grataž).  Poslušali smo pjesmicu Five Cute and Happy Gnomes koju smo pjevali manipulirajući s papirnatim gnomima i gljivom. Koristeći izraze na engleskom jeziku igrali smo se gnomima tako da su djeca morala prema opisu prepoznati svoga gnoma.

 

Odgojiteljice Renata i Lana

 

Stranica 3 / 5
Share: