Aktivnosti gdje su djeca u ulozi slabovidnih, slijepih i gluhonijemih osoba, izrada taktilne slikovnice, potičemo razvijanje empatije i usvajamo načine kako pomagati potrebitima u našoj bližoj okolini. Skupina "Bubamare", DV Trešnjevka
Registrirajte se svojim imenom i prezimenom i postanite dio interaktivne NMK zajednice! Komentirajte, razmjenjujte mišljenja i profesionalno se povežite s kolegama i kolegicama u projektu. Učinimo ovaj forum mjestom za učenje i stjecanje novih profesionalnih iskustva!
Prije početka korištenja Foruma, molimo vas da pročitate Pravila ponašanja i Upute za korištenje.
Molimo vas da komunikaciju održavate primjerenom, pristojnom i poticajnom. Svoje objave objavljujte u odgovarajuće teme. NMK zadržava pravo moderiranja i kontrole sadržaja – svi neprimjereni sadržaji i komentari, vrijeđanja i drugi oblici neprimjerene komunikcije bit će izbrisani, a autori takvih sadržaja bit će blokirani. Nepoštivanje GDPR odredbi kao i nepridržavanje zakona RH bit će prikladno sankcionirani.
Aktivnosti gdje su djeca u ulozi slabovidnih, slijepih i gluhonijemih osoba, izrada taktilne slikovnice, potičemo razvijanje empatije i usvajamo načine kako pomagati potrebitima u našoj bližoj okolini. Skupina "Bubamare", DV Trešnjevka
Skupina "Suncokreti" iz Dv "Izvor" u Zagrebu potaknuta slikovnicom "Zvonko", odlučila su naučiti znakovni jezik kako bi mogli razgovarati sa osobama koje dugačije, ali jednake, odnosno imaju možda neki problem vezan uz sluh ili govor. Prvo su sami izmišljali svoja slova , a poslije zahvaljujuću dječaku koji ima iskustva sa znakovnim jezikom krenuli u proučavanje i tako je nastala naša znakovna abeceda. Također nam je u posjetu bila kustosica iz Muzeja suvremene umjetnosti s projektom "Drugačiji i jednaki" i imali smo iskustvenu radionicu gdje su djeca mogla isprobati kako se snalaze osobe koje imaju problem s vidom. Na linku se može pogledati film kako smo mi prolazili kroz nova iskustva, razvijali empatiju i učili kako biti bolji prijatelj.
https://www.youtube.com/watch?v=y3DOzHEQMRM
Nakon što smo pročitali slikovnicu Zvonkodjeca promišljaju kako se osjećaju ljudi koji dosita ne vide ili ne čuju. Razmišljaju kako pomoći Zvonku kada ne vidi/ne čuje što u utječe na naše daljnje aktivnosti. Odgovore na pitnja najlakše je djeci pružiti kroz igru i neposredno sikustvo. Igramo igre koje već znamo ali ih sada doživljavamo na drugačiji način. Čarobna vreća, pogodi po opipu, Jakove gdje si. Izrađujemo taktilni memori. Igramo igru labirint, izradili smo simulaciji kako se slijepe osobe snalaze u prostoru. Neka djeca su govorila da im je tesko i odustala od igre. Jedna djevojčica je rekla da joj nije ugodno jer ne zna gdje se nalazi. Izradili smo Brailleovo pismo. Djeca je pružena mogućnost uključivanje u spoznaju takvog pisma. Posjetila nas je i udruga Gluh i slijepih grada Varaždina.
© 2024 NMK
Powered by Ibis grafika