Forum

Dobrodošli na NMK Forum!

Registrirajte se svojim imenom i prezimenom i postanite dio interaktivne NMK zajednice! Komentirajte, razmjenjujte mišljenja i profesionalno se povežite s kolegama i kolegicama u projektu. Učinimo ovaj forum mjestom za učenje i stjecanje novih profesionalnih iskustva!

Prije početka korištenja Foruma, molimo vas da pročitate Pravila ponašanja i Upute za korištenje.

Molimo vas da komunikaciju održavate primjerenom, pristojnom i poticajnom. Svoje objave objavljujte u odgovarajuće teme. NMK zadržava pravo moderiranja i kontrole sadržaja – svi neprimjereni sadržaji i komentari, vrijeđanja i drugi oblici neprimjerene komunikcije bit će izbrisani, a autori takvih  sadržaja bit će blokirani. Nepoštivanje GDPR odredbi kao i nepridržavanje zakona RH bit će prikladno sankcionirani.

NMK Forum tutorial

Notifications
Clear all

Zvuk

21 Objave
15 Korisnici
12 Likes
329 Pogledi
Objave: 1
(@ivana-begovic)
D. V. POTOČNICA, Pitomača
Član: prije 10 mjeseci
IMG 3bdfe39eca37c59a0a26fd78e3faca10 V
IMG 6c77ebe2df78e30b11d3e8eedaf8d35c V
IMG a93def6ac2d6bdd58d63af992623d38c V
IMG f7e193dc28a6b2ac925c7c138f83c10f V

D.V. Potočnica, Pitomača.

Skupina Tintilinići, djeca u trećoj godini.

Odabrale smo ovu slikovnicu jer smo ju najlakše mogle prilagoditi starosti djece. Bogato ilustrirana slikovnica je zaokupila dječju pažnju a prelaz kroz sva godišnja doba omogućuje ponovno iščitavanje. Onomatopeja koja je prisutna u tekstu poziva djecu na ponavljanje te samim time i na vježbanje izgovora.

Proizvodili smo zvukove dlanovima, prstima, stopalima, jezikom, glasom. Proizvodili smo tihu i glasnu buku.

Djeci smo ponudile slušanje glasanja životinja, zvukova iz prirode a koristili smo i instrumente: ksilofon, def, zvončići, praporci, usna harmonika, kazoo.

Kao vizualni prikaz glazbenog doživljaja i kao poticaj za likovno izražavanje koristili smo videe:

1. https//vrtisvoj.film/filmovi/dječak_i_svijet/

2. Line rider Mountain King - You Tube

Odgovori
Objave: 6
(@snezana-bence)
Dječji vrtić Belica - PO Gardinovec
Član: prije 10 mjeseci
  • Djeca aktivno sudjeluju u interpretaciji priče ponavljanjem zvukova; lišće šušti „šuš-šuš“, ispod čizama škripi snijeg „škrip-škrip“, kiša sipi „sip-sip“, valovi šume „šum-šum“, ptice živkaju „živ-živ“, voda u čajniku klokoće „klok-klok“…
  •  
  • Osim ovih djeca oponašaju i mnoge druge predmete i pojave iz okoline, osluškuju ih i prepoznaju, zaključuju da vole zvukove i da bi bilo prazno bez njih
  •  
  • Rješavamo zadatke iz Kreativne knjižice; - uz pomoć plastičnih čaša i špage izradili smo jednostavni telefon i trudimo se njime sporazumjeti, osluškujemo šum školjaka („školjka šumi kak more“- zaključuju djeca), osmišljavamo zvukovne igre pokretima tijela- pucketanjem prstiju, pljeskanjem, lupkanjem nogama, tapšanjem koljena, zviždanjem, šuškanjem ustima…
  •  
  • Razgovaramo o zvukovima; kakvi zvukovi postoje (tihi, glasni, visoki, duboki…), odakle dolaze zvukovi (od životinja, vjetra, automobila, traktora, instrumenata…), koji nas vesele, koji plaše, možemo li ih i sami stvoriti i kako
  •  
  • Likovno se izražavamo na temu- ZVUKOVI KOJI ME VESELE (djeca kažu da ih veseli; „Zvuk automobila kada nekud putujemo, šum valova, zvuk zrikavaca na moru, glasanje galebova, zvuk trave i lokvica vode nakon kiše kada po njima hodamo…“),  ZVUKOVI KOJI ME PLAŠE  (djeca kažu da ih plaši; „Kad jako pada kiša, kada škripe vrata ili netko zalupi njima, grmljavina, munje, tuča“), ŠTO VOLIM RADITI U TIŠINI  (izjave djece: „U tišini se volim loptati se sa svojim bratom, šetati sa sestrom i bratićem, crtati i pisati, igrati se kockama, sa svojom novom kućicom, lutkama u društvu braće ili prijatelja“) 
  •  
  • Svakodnevno istražujemo zvukove glazbenih instrumenata (udaraljke, kastanjete, trokutići, zvončići, def, sintisajzer…), organiziramo zvukovne igre, izrađujemo plakat GLAZBENI INSTRUMENTI, bojamo ih, organiziramo posjete tijekom kojih nam gosti prezentiraju- trubu, klarinet, tamburicu, gitaru ili pak aktivno sudjelujemo u glazbenoj igraonici 
  •  
  • I sami izrađujemo glazbene instrumente- zvečke, punjenjem plastičnih bočica rižom
  •  
  • Provodimo aktivnosti poticanja vještina početnog čitanja i pisanja (imenovanje, čitanje, pisanje imena glazbenih instrumenata)
  •  
  • Sve aktivnosti putem panoa prezentirali smo roditeljima
  • Polish 20240206 195833473 (1)
    Polish 20240206 203432722 (2)
    Polish 20240206 192324179 (1)
    Polish 20240206 203942929 (1)
    20240131 121357

     

Odgovori
Objave: 15
(@romkica)
DV VIDEK
Član: prije 10 mjeseci

Slikovnica Zvuk nas je inspirilala na različite načine. Isprobali smo razgovarati začepljenih ušiju i istraživali smo prijenos zvuka sa časicama. Razvila nam se znatiželja za upozbavanhem različitih instrumenata. Tako su nam u goste dosli Tessin djed sa gitarom ,Ritina sestra ss violinom,a sami smo probali napraviti koncert s udaraljkama

Odgovori
Objave: 15
(@romkica)
DV VIDEK
Član: prije 10 mjeseci

Slikovnica Zvuk

Odgovori
Objave: 15
(@romkica)
DV VIDEK
Član: prije 10 mjeseci
IMG 20240228 WA0020
IMG 20240228 WA0015
IMG 20240228 WA0018
20240305 104845
20240131 104810
Odgovori
Stranica 2 / 4
Share: