Neke od aktivnosti vezane uz instrumente i zvuk
Registrirajte se svojim imenom i prezimenom i postanite dio interaktivne NMK zajednice! Komentirajte, razmjenjujte mišljenja i profesionalno se povežite s kolegama i kolegicama u projektu. Učinimo ovaj forum mjestom za učenje i stjecanje novih profesionalnih iskustva!
Prije početka korištenja Foruma, molimo vas da pročitate Pravila ponašanja i Upute za korištenje.
Molimo vas da komunikaciju održavate primjerenom, pristojnom i poticajnom. Svoje objave objavljujte u odgovarajuće teme. NMK zadržava pravo moderiranja i kontrole sadržaja – svi neprimjereni sadržaji i komentari, vrijeđanja i drugi oblici neprimjerene komunikcije bit će izbrisani, a autori takvih sadržaja bit će blokirani. Nepoštivanje GDPR odredbi kao i nepridržavanje zakona RH bit će prikladno sankcionirani.
Neke od aktivnosti vezane uz instrumente i zvuk
Slikovnica Zvuk nas je zainteresirala da istrazujemo glazbu i instrumente. Kako nastaje glazba i kako se izvodi. Istrazivali smo note i notno pismo. JEdan djecak je rekao da su note glazbena,slova. za kraj smo sudjelovali na likovnom natječaju HRVATSKE GLAZBENE MLADEZI gdje su neki od dječjih radova bili izlozeni te bili u posjetu KD V. LISINSKI na koncertu zagrebacke
filharmonije
Odgojan skupina "Medvjedići", dob: 4-5 godina, DV Trešnjevka
Gulsah Yemen: „ZVUK“
Razgovor s djecom: Što je to zvuk?
Interaktivno čitanje slikovnice , prepoznavanje ilustriranih zvukova unutar slikovnice
Slikovnica kao poticaj na istraživanje i ekspreimentiranje:
Poticajnim pitanjima nastojali smo čuti dječja razmišljanja o zvukovima, te njihovo poimanje važnosti zvukova koji nas okružuju- Odakle dolaze zvukovi? Koji zvukovi te najviše vesele, Možemo li sami stvarati zvukove Koji zvukovi te najviše plaše? (iz kreativne knjižice)
Radeći eksperimente Vodeni ksilofon, Zvučni telefon, Ples vode/soli u ritmu zvuka istražili smo kako zvuk putuje, te kako se prenosi kroz različite medije
Zvučni telefon
Vodeni ksilofon
Ples vode/soli
Zvukovi oko nas čire se u valovima, a mi smo te valove prikazali u pokretnoj igri „slikarske stolice“
Crtanje zastave Turske
Pokretna igra „Čvorak“- dijete s povezom na očima pokušava pogoditi koji prijatelj ga je dozvao običnim/neobičnim glasom
Pogađanje zvuka iz okoline- Što čujem?
Tjeloglazba u ritmu Clap clap song (Youtube)
Crtež-moj omiljeni zvuk
Odgojiteljice: Dinka Šalković, Nina Hrestak, Marina Kunovec
DV Trešnjevka, Zagreb
Engleska skupina "Sovice"
Odgojiteljice Martina Kokot i Maja Kovačević
"Zvuk" - provedene aktivnosti:
- čitanje i razgovor o slikovnici
- plakat "Sounds we hear in spring, summer, autumn, winter" (crtanje)
- "My ear likes to hear / My ear doesn't like to hear" (crtanje)
- "What does sound look like" (slikanje doživljaja skladbe "Vltava" B. Smetane)
- izrada zvučnog telefona
- igra "Pokvareni telefon"
- game "Guess who called you" (prepoznaj prijatelja po glasu)
- quiz "Guess the sound" (slušaj i pogodi o kojem se zvuku radi)
- quiz "Guess the animal sound" (slušaj i pogodi o kojoj se životinji radi)
- song "What do you hear" (animal sounds)
DV ˝Trešnjevka˝
Aktivnosti provedene uz slikovnicu ˝Zvuk˝:
- Igra: ˝Odakle dolazi zvuk?˝
- Sviranje instrumenata prema predlošku slike
- Eksperiment sa zvukom - ˝Zašto riža skače na zvučniku?˝
- Pokret u glazbi - crtanje prema ugođaju i tempu skladbe
- Igra ˝Guess the sound˝ (slušanje i pogađanje zvukova)
- Crtanje najdražeg zvuka i zvuka kojeg me strah
- Čitanje slikovnice i razgovor o njoj
Istraživanje zvuka kroz doživljaj vlastitog tijela – pokret, istražujemo zvukove iz prirode i okoline, izrada ksilofona od staklenki i obojane vode. Skupina "Bubamare", DV Trešnjevka
© 2024 NMK
Powered by Ibis grafika