Registrirajte se svojim imenom i prezimenom i postanite dio interaktivne NMK zajednice! Komentirajte, razmjenjujte mišljenja i profesionalno se povežite s kolegama i kolegicama u projektu. Učinimo ovaj forum mjestom za učenje i stjecanje novih profesionalnih iskustva!
Molimo vas da komunikaciju održavate primjerenom, pristojnom i poticajnom. Svoje objave objavljujte u odgovarajuće teme. NMK zadržava pravo moderiranja i kontrole sadržaja – svi neprimjereni sadržaji i komentari, vrijeđanja i drugi oblici neprimjerene komunikcije bit će izbrisani, a autori takvih sadržaja bit će blokirani. Nepoštivanje GDPR odredbi kao i nepridržavanje zakona RH bit će prikladno sankcionirani.
Kada ste posljednji puta nekome napisali pismo? Sjećate li se osjećaja držanja olovke i zvuka škripe mine na tvrdom papiru za pisma? Jeste li ga odaslali poštom ili ga čuvate za sebe? Što ste u njemu zapisali?
Uputili smo se u svakakve avanture uz pomoć raznih kreativnih zadataka koje smo ispunjavali nakon čitanja knjige: HB olovka: nove bilješke, čarolije, priče stvarne i snivane koju je napisala Susanna Mattiangelli.
Jučerašnju inspiraciju smo tako pronašli, nakon pisma iznenađenja drage autorice S. Mattiangelli, u kreativnoj knjižici. Uz njenu pomoć smo se odvažili na korak dalje i izradili razne zanimljive recepte koje smo namijenili očevima za njihov Dan. Dobili smo originalne recepte čiji su glavni sastojci zagrljaji, ljubav i sl. Njih smo fino zapakirali u staklenke pa su ih učenici ponijeli kućama. Sigurni smo da su očevi bili sretni i ponosni svojim teglicama koje su dobili na poklon.
Knjiga HB Olovka bila je povod brojnim aktivnostima učenika 4.b razreda OŠ „Đuro Ester“ Koprivnica.
Budući da glavna junakinja ove knjige voli pripovijedati, pisati priče i razne vrste tekstova, učenici su obilježili Svjetski dan pripovijedanja (21. ožujka) radionicom pričanja priča. Cilj radionice bio je poticanje asocijativnog mišljenja te vježbanje jezičnih, govornih i pripovjednih vještina.Radionica je započela smišljanjem asocijacija na zadani motiv, u grupi i individualno. Nakon toga su pomoću slikovnih kartica pokušali grupno osmisliti priču povezujući rečenice u pripovjedni oblik. Za kraj su po uzoru na društvenu igru Alias opisivali motiv dobiven na kartici, dok su ostali učenici pogađali o kojem je motivu riječ.
Kao i glavna junakinja knjige, učenici su pisali svoje „naopake bajke“, koje su prijavili na natječaj organizatora projekta te izradili slikovnicu s bajkama. Igrali su dramske igre u kojima je svaka grupa pantomimom trebala prikazati događaje iz neke poznate bajka, a ostale grupe pogoditi njezin naslov.
Kao što HB Olovka intervjuira nastavnički stol iz učionice, tako su učenici pronašli i intervjuirali jedan starinski predmet iz svoga doma koji svjedoči o prošlim vremenima. Uz pomoć ukućana saznali su više o tom predmetu, osmislili intervju i ilustrirali taj predmet. Nastala je slikovnica pod nazivom „Razgovori sa starim stvarima“, koja će biti izložena na školskoj izložbi Festival slikovnica povodom obilježavanja Međunarodnog dana dječje knjige.
Najzanimljiviji dio ove knjige, osim zabrane korištenja slova A jer je tako naredio pukovnik Okrutnius, bilo je čitanje pisma koje je poslala autorica djela. Učenicima je bilo drago dobiti pismo te su na kraju rješavali zadatke iz kreativne knjižice.