Registrirajte se svojim imenom i prezimenom i postanite dio interaktivne NMK zajednice! Komentirajte, razmjenjujte mišljenja i profesionalno se povežite s kolegama i kolegicama u projektu. Učinimo ovaj forum mjestom za učenje i stjecanje novih profesionalnih iskustva!
Molimo vas da komunikaciju održavate primjerenom, pristojnom i poticajnom. Svoje objave objavljujte u odgovarajuće teme. NMK zadržava pravo moderiranja i kontrole sadržaja – svi neprimjereni sadržaji i komentari, vrijeđanja i drugi oblici neprimjerene komunikcije bit će izbrisani, a autori takvih sadržaja bit će blokirani. Nepoštivanje GDPR odredbi kao i nepridržavanje zakona RH bit će prikladno sankcionirani.
Kad ste bili djeca, jeste li voljeli šišanje? Jeste li se ikad ošišali sami? Jeste li ošišali brata ili sestru (ili oni vas)? Kako su roditelji reagirali? Kako ste vi ili vaša braća i sestre reagirali? Možete li se poistovjetiti s ovom pričom ili nekim njenim dijelovima?
U sklopu međunarodnog projekta poticanja čitanja "Naša mala knjižnica“, prva knjiga koju smo čitali bila je Slamka, Šlapica i ćelavi Pero“ (Nopola, Nopola i Savolainen).
Učenici su istinski uživali čitajući je, rješavajući zadatke u radnoj bilježnici, a najviše pri dramatizaciji iste.
Knjižicu su pročitali svi učenici ovog 3.b razreda i nema tog učenika kome se nije svidjela.
U sklopu međunarodnog projekta poticanja čitanja "Naša mala knjižnica“ nastavili smo s čitanjem druge knjige Slamka, Šlapica i ćelavi Pero“ (Nopola, Nopola i Savolainen)). To je priča koja izaziva smijeh, ali pokazuje i pravu sestrinsku ljubav uz pokoji nesporazum.
Učenici su, potaknuti pričom, napravili okvire za fotografije i nacrtali naše glavne junakinje. Nakon toga nas je očekivala avantura izrada perika.
Nakon čitanja priče o dvjema sestrama – Slamki i Šlapici, koje se posvađaju oko toga jesu li kao male bebe bile ćelave, a što rezultira nizom zavrzlama s policijskom potragom za tobožnjim lopovom, učenici OŠ "Đuro Ester" izradili su svoj razredni album beba pod nazivom „Slamka, Šlapica i bebe 4.b“.
Upoznali su se s osnovnim simbolima, geografskim položajem, klimatskim obilježjima i najvažnijim znamenitostima Finske, Također su se upoznali s neobičnim natjecanjima u Finskoj, kao što su bacanje mobitela u dalj, bacanje gumenih čizama u dalj, hvatanje komaraca, natjecanje u nošenju žena na leđima, močvarni nogomet i druge neobične aktivnosti.