NMK druženje: Galina, Petr i NMK-ovci

Petr Stančik i Galina Miklinova posjetili su NMK-ovce u zagrebačkim školama! Uz razgovor su proveli i zanimljive aktivnosti, oslikali svoje knjige i izradili podmornice.

Od tišine do priče: Petr Stančik i Galina Miklinova

Gostovanja autora i ilustratora zahtjevaju mnogo organizacije, usklađivanja i kompromisa. No takvi se događaji na kraju uvijek pokažu iznimno uspješnima: autori na gostovanju upoznaju svoju publiku, a mladi čitatelji imaju priliku razgovarati s (omiljenim) autorima.

Početak projekta (NMK 3) u OŠ „Antun i Stjepan Radić“ Gunja

U gunjanskoj osnovnoj školi ove godine će se provoditi program NMK 3, koji je predviđen za djecu viših razreda osnovne škole. Koordinatorice projekta u školi su školska knjižničarka dr. sc. Anita Tufekčić i nastavnice hrvatskog jezika Tamara Gutić Filipović i Josipa Koprtla.

Nemamo vremena (2): Identitet, otpornost i stabilnost

Razvoj identiteta i integriteta kod djece iznimno je važan proces koji oblikuje njihovu sposobnost da se suoče sa svijetom oko sebe. Čitanje postaje ključno za oblikovanje njihovih moralnih okvira i emocionalne otpornosti.

Nemamo vremena (1): Čitanje nam gori pod petama

Današnji stil čitanja, osobito vizualno čitanje na društvenim mrežama, može se opisati kao ‘čitanje bez čitanja’. Aktivnost koja je nekada predstavljala ugodnu samoću, povlačenje u zakutke vlastitog uma, prepuštanje mašti i kontemplaciji, sada je često reducirana na površno pregledavanje sadržaja.

NMK u Halubajskoj Zori

Voditeljica međunarodnog projekta Naša mala knjižnica posjetila je marljive NMK-ovce u GKČ Halubajska Zora u Marinićima!

Posljednji tjedan prijava

Ušli smo u posljednji tjedan ovogodišnjih projektnih prijava! Prijavite se do 30. rujna i postanite NMK-ovac!

Prijave u tijeku!

Pridružite se velikom broju europskih ustanova i budite dio projekta Naša mala knjižnica! Prijave su u tijeku…

NMK NAGRADNA IGRA

Naša mala knjižnica i Ibis grafika vas nagrađuju! Sudjelujte u nagradnoj igri i osvojite NMK komplet za školsku godinu 2024./2025.!