NMK u OŠ Augusta Cesarca u Krapini

Knjižnica Osnovne škole Augusta Cesarca u Krapini ove je školske godine postala jedna od sudionika školskog dijela projekta Naša mala knjižnica. Uz knjižničarku Gordanu Gregurović Petrović i djecu iz 2.a., 2.b. i 2.c. razreda, projekt NMK zaživio je kroz 6 knjiga i razne kreativne aktivnosti.

Rad na projektu počeo je u studenom prošle godine u 2. a razredu čitanjem djela Stefana i Melvin Boonen Kamp Bravo te rješavanjem zadataka u Kreativnim knjižicama, kreativnim izražavanjem doživljaja i sudjelovanjem u nagradnom zadatku. U osmišljavanju izazova za pojedina polja igre sudjelovali su svi učenici. Pri tom su se dobro zabavili baš kao i u igri koja je potom uslijedila.

Učenici 2. b i 2. c razreda upoznali su knjigu Stefana i Melvin Boonen Kamp Bravo tijekom siječnja i veljače. Uz brojne zgode i nezgode glavnih likova saznali su kakvi edukativni, sportski i zabavni izazovi i avanture očekuju učenike koji praznike provode u dječjim kampovima. Priču su pratili s velikim zanimanjem nakon čega su rješavali zadatke u Kreativnim knjižicama, crtežom izražavali doživljaj te sudjelovali u nagradnom zadatku. U ugodnom ozračju zajedničkim osmišljavanjem izazova razvijali su maštu i kreativnost te potom uživajući u igri dobro se zabavili i pokazali brojne vještine kojima raspolažu.

2.c.-kamp bravo
2.c. kamp bravo 2

Uoči Božića nastavili smo s čitanjem knjiga iz projekta te su učenici 2. razreda upoznali zbirku priča Božić je! Božić! poznatog litavskog autora i ilustratora  Kestutisa Kasparavičiusa. Osim što su saznali kako različite životinje slave Božić, tom su prilikom rješavali zadatke u Kreativnim knjižicama te se stvaralački likovno i pisano izražavali.

 

kako lisice slave božić

Okrugli stol NMK

Knjižničarka Osnovne škole Augusta Cesarca, gđa Gordana Gregurović Petrović sudjelovala je na Okruglom stolu NMK održanom 27. ožujka. U svom izlaganju vjerno je prikazala rad na projektu te objasnila na koji način uključuje djecu u razne aktivnosti koje provodi. Otkrila je i da djecu nije potrebno motivirati na čitanje jer jako vole knjige, a nakon čitanja su obično puni ideja i zapažanja. U svom izlaganju osvrnula se na važnost rada školskih knjižnica te na koji se način ostvaruju razne spoznajne zadaće u radu s djecom.

Također, istaknula je i važnost strategija čitanja i učenja te načine metode koje koristi u svom radu s učenicima kako bi im pomogla u dubljem razumijevnju sadržaja knjiga i lektira.