OŠ Blaž Tadijanović, Slavonski Brod

Po završetku projekta NMK odlučili smo na proslavi Dana škole, 31.5.2022., u obliku intervju u osmišljenom tv-studiju predstaviti aktivnosti koje smo proveli u okviru ovog međunarodnog projekta.

VODITELJ: Dobar dan,dragi gledatelji! U današnjoj emisiji naši gosti su učenici 3. a razreda OŠ „Blaž Tadijanović“; Lea L. i Domagoj Č. Ove šk. godine sudjelovali ste u zanimljivom međunarodnom projektu. Možete li reći našim gledateljima tko je sudjelovao u projektu i na koji način ste se prijavili?

UČENIK 1: Na početku šk. godine 15 učenika našega razreda uključilo se u izvannastavnu aktivnost Klub čitatelja u sklopu te aktivnosti učiteljica nas je pitala želimo li se uključiti u međunarodni projekt Naša mala knjižnica.

Učiteljica i knjižničarka su nas uključile u projekt. U ovaj projekt uključeno je više od 200 škola.

VODITELJ: Dakle, projekt je međunarodni. Koje zemlje su partneri projekta?

UČENIK 2: Partneri projekta su: SLOVENIJA, ESTONJA I HRVATSKA.

VODITELJ: Što  ste očekivali o sudjelovanja u projektu?

UČENIK 1: Kada su nam učiteljica i knjižničaraka predstavile projekt očekivali smo da ćemo se zabaviti, čitati i slušati zanimljive priče i rješavati zanimljive zadatke iz kreativnih knjižica.

VODITELJ: Danas ste nam donijeli knjige koje ste čitali. Možeš li nas upoznati sa knjigama i reći nam iz kojih zemalja su autori?

UČENIK 2: (Predstavi knjige i pisce)

VODITELJ: Možeš li nam (učenik 1) izdvojiti aktivnosti koje ste provodili tijekom projekta?

UČENIK 1 : Tijekom projekta osmisli smo i izradili naš Čitateljski kutić. Od novaca koje smo prikupili prodajom kolača za Dane kruha  kupili smo udobne spužve za sjedenje, izradili smo naše male čitače koji su čitali knjige i sami smo oslikali naslovnice knjiga. U naš kutić učenici su donosili svoje knjige  i časopise a enciklopedije nam je donijela  učiteljica.

VODITELJ: (Pogledat ćemo fotografije)

VODITELJ: Učenik 2, ima još nekih aktivnosti  koje bi nam izdvojio?

UČENIK 2:Na naše sate dolazila je i knjižničarka koja nam je čitala knjige, bilo je zanimljivo slušati.

Nakon pročitanih knjiga izrađivali smo čitateljski vlakić  koji smo sami osmislili. Na vlakić smo pisali naslov knjige, ime pisca i tko je knjigu pročitao, a na vagonima smo izradili kotače od plastičnih čepova za boce.

Zanimljivo je bilo i to sto su nam autori knjiga pisali Pisma iznenađenja. Neki su pisali u obliku stripa, neki u obliku slikopriče…

VODITELJ: Možeš li nam (učenik 1) reći nešto više o kreativnim knjižicama?

UČENIK 1: Nakon pročitane knjige rješavali smo zabavne zadatke u kreativnim  knjižicama. Upoznali smo i bojali zastave zemalja iz kojih su autori knjiga, rješavali osmosmjerke, rješavali rebuse, pronalazili razlike, uspoređivali likove…

VODITELJ: Na koji način ste povezani sa ostalim sudionicima projekta?

UČENIK 2: Projekt Naša mala knjižnica ima svoju web stranicu na kojoj se mogu vidjeti aktivnosti  u kojim su učenici  sudjelovali. Bilo je zanimljivo vidjeti kako su drugi učenici izradili svoje čitateljske kutiće.

Svi sudionici projekta dobili su zahvalnice za sudjelovanje u ovom projektu.

VODITELJ: Hvala vam šte ste došli u našu emisiju i predstavili nam projekt u kojemu ste sudjelovali.